Καζαμίας 2017 - Εφιάλτης στο δρόμο με τις σκέψεις και αποφθέγματα του Στέλ αλ Μπασμπαγιάν (Μέρος 1ο)

30 Ιανουαρίου, 2017 - 11:30

Ακόμη μια χρονιά, ο μεγάλος Προφήτης και το Θείο Πνεύμα μεταξύ γαλοπούλας και μελομακάρονου, δείχνουν το δρόμο της σοφίας τους, στον πιστό Σαμάνο της μεταλλικής πίστης, μόνο γνήσιο προφήτη των λόγων και των εντολών του πεφωτισμένου Αρχισυντάκτη και τιμημένου αρχηγού μας, Σάκη Φράγκου. Σε μια περιοδεία στα θρυλικά μελλούμενα, ο ίδιος άνθρωπος που προέβλεψε την επανάσυνδεση των RAINBOW και την έλευση του Τράμπ (με τη βοήθεια του καλού και αγαθού Τζόσουα Περάια), μας δίνει το στίγμα του 2017, παγωμένο σαν το χαμόγελο του Μπούκη, μπλεγμένο σαν τις μπούκλες του Γανίτη, απολαύστε ανεύθυνα. Για να αποδοθεί η αλήθεια για το 2017, χρειάστηκε μαι απομόνωση και νηστεία με μουσικές επιλογές μόνο MANOWAR, VIRGIN STEELE και IN FLAMES που επιμελήθηκε ο κορυφαίος Σάκης Νίκας, μαζί με τον μικρό του μαγαζιού Ντίνο Γανίτη, όσο έλειπε ο Κολοκυθάς για να φέρει φρέντο μαύρους χωρίς ζάχαρη, παρέα με τον Μπούκη στου Σκλαβενίτη.

 

Ιανουάριος 

Η κοπή της πίτας του περιοδικού που έλαβε χώρα στο υπόγειο συνοικιακής καφετέριας στην Αμφιάλη, όπου πέτυχε την καλύτερη τιμή ο επί των διαφημίσεων, προσφορών και εκπτώσεων Γανίτης, περιλαμβάνει μερικές επλήξεις. Πρώτα από όλα την πίτα επιμελείται ο ξάδελφος σεφ του μέγιστου ντράμερ Σαμοΐλη, ο Ιορδάνης Ιορδάνογλου, που σε μια πινελιά κυπριακής έκφρασης, παρουσιάζει την βασιλόπιτα-σεφταλιά. Το αποτέλεσμα είναι ολέθριο για τον τιμημένο αρχισυντάκτη Φράγκο. Έχοντας μόλις απομαγνητοφωνήσει μια συνέντευξη του 2015 για το επερχόμενο άλμπουμ των TOOL, (που θα βγει το 2019), κουρασμένος απο τις διαρκείς αναβολές και πεινασμένος, καταβροχθίζει την πίτα και απονέμει στους έκπληκτους συντάκτες του το φλουρί του χρυσού αντιόξινου. Σε μια στιγμή ευθυμίας, αποκαλύπτει ότι τα άλμπουμ των DREAM THEATER τα έχει πλέον μόνο ηλεκτρονικά, γιατί τα πρωτότυτα τα αγόρασε ο σεληνιασμένος για βινύλιο, Τσουρέας. Η έλλειψη ομόνοιας, προκαλεί δυσαρέσκεια στα νέα μέλη του περιοδικού και ιδιαίτερα τους Μηνιάτη και Κολοκυθά. Ο πρώτος, διότι αντιλαμβάνεται ότι το κουτί των MOTORHEAD που ήταν δώρο, θα αποτελέσει πλέον παρελθόν και θα αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει τα κέρδη απο τα κάλαντα που είπε στα παλιά μεταλλάδικα κλαμπ της Ευρυτανίας για να το αποκτήσει. Στον δεύτερο δείχνει ότι ανήκει ακόμη στην «νεολαία» του περιοδικού κι ενώ απελπισμένα ελπίζει να πάρει την θέση του Αλατά, τώρα βλέπει ότι θα καταλήξει βοηθός κομμωτή του Νίκα. Η ομάδα συνεχίζει απτόητη την συζήτηση για την ύλη του επερχόμενου τεύχους. Η πρόταση των Ζέρη, Χασούρα, οι συνεντεύξεις να μπαίνουν σε μορφή mp3, προσκρούει στην σθεναρή αντίσταση του Νίκα, που ονοματίζει το mp3 ως όργανο του διαβόλου και προσκομίζει ως αποδεικτικό το γεγονός ότι οι STRYPER επανέκδωσαν το “To hell with the devil” μόνο σε βινύλιο, αλλά και στον πλέον απρόσμενο σύμμαχο, τον Βασιλάκο, που θεωρεί οτι η φωνή του δεν έχει ραδιοφωνικό χρώμα. Ο Γανίτης ζητά να είναι βιντεοσκόπηση, γιατί η ξαδέρφη του, του είπε ότι θυμίζει κάτι από Coverdale, τελικά αποδεικνύεται ότι του είπε πως θυμίζει Coverderm  (γνωστή κρέμα μακιγιάζ), και καλό θα ήταν να την χρησιμοποιεί, αλλά ο ηρωικός συντάκτης δεν καταλαβαίνει από τέτοια σχόλια. Ο Γιώτας και η Νέτη, αποκαλύπτουν τα σχέδιά τους για τη νέα στήλη, «εσύ πότε πήρες αυτό το άλμπουμ», που προκαλεί την έκπληξη στην πλειοψηφία των συντακτών, που έχουν τα πάντα σε ηλεκτρονική μορφή. Απογοητευμένο το δίδυμο, αποφασίζει να γράφει τα ζώδια στην εσπρέσο, ενώ ο Γιώτας καταφέρνει να πάρει με τη βοήθεια του Κουκουλάκη αποκλειστική συνέντευξη απο τον Γκλέτσο αναφορικά με το πως έψησε το ψάρι από τις δύο πλευρές, με γνωστό μουσικό της μεταλλικής σκηνής στα παρασκήνια της συναυλίας του στην Πλατεία Νερού. 

Η δημοσίευσή της εντείνει τα πνεύματα στο στρατόπεδο των JUDAS PRIEST, που αποκαλούν τον Halford ανάγωγο. Εκείνος εκρήγνυται, παίρνει τον Faulkner, αποχωρεί και κάνει νέο σχήμα με τους BABY METAL, που περιοδεύει μόνο στην Ιαπωνία και σε μεγάλα φεστιβάλ. Ο προβληματισμός των JUDAS PRIEST είναι έντονος, αλλά η επιστροφή του KK, με την καινούργια του κολώνια, ένα πλάνο για metal γήπεδα μίνι γκολφ και τον Ripper Owens, σώζει την κατάσταση. Η συνάντηση μεσω Skype με τα ξενιτεμένα παλικάρια, Μπόγρη και Κουκουλάκη, αποτελεί ένα βοήθημα στην δραματική κατάσταση του Φράγκου, που απολαμβάνει σπιτικής φροντίδας, αδυνατώντας να αναλάβει τις αρχισυντακτικές ευθύνες του. Ο Μπόγρης του δίνει τον ακριβή αστρολογικό του πίνακα, ενώ ο Κουκουλάκης του στέλνει ένα μαντζούνι φταιγμένο από δόντι βιετναμέζικου κορκόδειλου (έτσι μένει), κυνηγημένου από εξέχοντες βιετναμέζους σεφ. Τίποτα από όλα αυτά δεν πιάνει και σε μια σκοτεινή γωνία της Αθήνας, ο σατανικός ντράμερ Σαμοΐλης, μαζί με τον καταχθόνιο Αλατά, βλέποντας το DVD της επανασύνδεσης των CORONER, παίρνουν την απόφαση να διεκδικήσουν την αρχισυνταξία. Με μια κίνηση ματ ο Φράγκος επιστρατεύει την ομάδα ασφαλείας, τους πιστούς πραιτωριανούς του, οι Μπούκης, Κολοκυθάς, Γανίτης, με τις χαίτες ή έστω τα κατάλοιπα αυτών να ανεμίζουν, και συνοδεία ασμάτων μόνο MAIDEN, μόνο Dickinson, ξεκινούν να πατάξουν τους αποστάτες. Η κίνηση αυτή δεν περνά απαρατήρητη απο το νέο πλανητάρχη, ο οποίος στην τελετή του έχει καλέσει τους Νίκα, Ανδρέου και Μπασμπαγιάννη, μετά από προσωπική παρέμβαση του Joshua Periah, όπου θα ερμηνεύσει τον εθνικό ύμνο των ΗΠΑ με τραγουδιστή τον Mark Boals. Σε μια σεμνή τελετή στον Λευκό Οίκο, ο άνεμος μετακινεί το περουκίνι του Boals που έξαλλος, παρατά τον ύμνο και αρχίζει να τραγουδά Malmsteen, ενώ ο Periah εκνευρισμένος αποφασίζει να αφήσει την τελετή και να αφοσιωθεί στο κύρηγμα στην προσωπική του εκκλησία στα Κάτω Πετράλωνα. Ο Νίκας αντιλαμβάνεται τα γεγονότα στο αεροπλάνο στη επιστροφή, όταν ο Ανδρέου, τον βοηθά να καταλάβει ότι οι ωτασπίδες για τον ύπνο, πρέπει να βγαίνουν στο τέλος της πτήσης. Ο Μπασμπαγιάννης αγνοείται αν και τελευταία φορά που τον εντοπισε το προσωπικό ασφαλείας, κινούνταν με το λεωφορείο για το Cabo Wabo. Κορυφαίο σημείο του νέου τεύχους, η συνέντευξη Μπούκη με τον Waters, στην οποία ο Jeff παραδέχεται ότι το όνειρό του να γίνει Mustaine, είναι κοντά στην πραγματοποίησή του μετά από τις αλλεπάληλες αλλαγές μελών στους ANNIHILATOR. 

Ο μήνας κλείνει με την συγκινητική ακύρωση της συναυλίας των DREAM THEATER στην Ιταλία, άμα τη ελεύση του Τσουρέα που ρωτά έκπληκτος γιατί δεν θα παίξουν το “Carpathian Forests” στην ολότητά του. Το σχήμα ενημερώνεται για το ποιον του φέρελπι συντάκτη και ενημερώνει τον Φράγκο να μην τολμήσει να τους ξαναζητήσει συνέντευξη. Στη συνέχεια, τον κλείνουν σ’ ένα κιβώτιο για τα keyboards του Rudess και τον στέλνουν με φορτωτική στην Αθήνα. Ο Τσουρέας απαρηγόρητος για την χαμένη ευκαιρία να συναντήσει επί σκηνής τους DREAM THEATER, αποφασίζει να μονάσει σε μοναστήρι, το οποίο ειδικεύεται στην προσευχή και την «ανάσταση» Amiga. Το κυνήγι της χρυσής πένας που θα επιτρέψει στον γηραιό αρχισυντάκτη να επαναφέρει το περιοδικό στην χαμένη του δόξα, ανατίθεται σε δύο ομάδες συντακτών που η καθεμία, έχει τον λόγο και τον όρκο της. Ανταγωνισμοί δεν χωρούν, η διαταγή είναι μια, επαναφέρετε το Rock Hard στην θέση του, ανάμεσα στον ορυμαγδό των εντύπων που είδαν στην Κρήτη τους TYKETTO να παίζουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα ή δανείζονται αυτούσια κομμάτια απο αγγλικούς εκδοτικούς κολοσσούς...

Ο Μπασμπαγιάννης τελικά εντοπίζεται στην Πάτμο (ή καλύτερα στον δρόμο γι’ αυτή), όπου μονάζει πλέον, μαζί με λαγουδάκια του Playboy για να σκεφτεί. Στο δρόμο σταματά στη Σαντορίνη, νοικιάζει με την κάρτα του Φράγκου σουίτα στο Mεροβίγλι και ξεκινά να γράφει τα δώδεκα ευαγγέλια του metal, με θέμα τί άλλο, από τους LYNYRD SKYNYRD.

Φεβρουάριος 

Ο Μπούκης αποφασίζει να ξεσκεπάσει το σκάνδαλο Αλατά και τον προκαλεί να γράψει αφιέρωμα στον Ron McGovney, τον πρώτο μπασίστα των METALLICA, από μνήμης. Η πρόκληση λαμβάνει χώρα σε γνωστό ψητοπωλείο των Εξαρχείων. Ο Αλατάς, που εκείνη την ώρα είχε κανονίσει να παρακολουθήσει ένα ακόμη σχήμα πειραματικού υπερβατικού metal από το Θιβέτ, εκνευρίζεται, αλλά μετά από παρότρυνση του Σαμοΐλη, ξεκινά το γράψιμο. Την ίδια στιγμή ο Γανίτης πείθει τον Φράγκο που μετά τον στομαχόπονο, ταλαιπωρείται πλέον από σοβαρά θέματα αρθριτικών και μετακινείται μόνο στις πλάτες των Κολοκυθά-Γανίτη, σε θρόνο από παλιά CD της MFN, να τον αφήσει να ξαναγράψει σε συνέχειες την βιογραφία του Dickinson και να δημοσιευτεί με τίτλο, «τι θα ήθελα να γίνω». Η σύγκρουση των δύο πλευρών παίρνει άλλη διάσταση, όταν οι επανασυνδεμένοι MISFITS με τον Danzig έρχονται στην Αθήνα. Ο Φράγκος σε μια επίδειξη πυγμής, δινει την συνέντευξη στον Κολοκυθά, ο οποίος θεωρεί σκόπιμο να ρωτήσει τον Glenn για την προσωπική του καριέρα, ενω αυτός έχει δηλώσει ρητά ότι θα μιλήσει μόνο για τους MISFITS. Στην γρονθοπατινάδα που θα ακολουθήσει σχίζεται το μπλουζάκι του Γανίτη, πράγμα που κανένας δεν παρατηρεί δεδομένης της αγάπης του για σχισμένα μπλουζάκια. Αντίθετα, όλοι παρατηρούν το σορτσάκι του που φέρει την υπογραφή «Νίκος Γκάλης» και δίπλα το «Άρης-Γιουγκοπλάστικα, 1984», φέρνοντας ρίγη στον γυναικείο πληθυσμό που έχει συρρεύσει για να παρακολουθέσει τους MISFITS αλλά και στον ντυμένο ως Darth Vader, Δρογγίτη, που δεν ήθελε να αποκαλύψει την κρυφή του αγάπη. Ο Κόης παρακολουθεί από τις κουίντες, υποδυόμενος τον μετρ του Fuzz, που σύντομα αποκαλύπτεται όταν κάποιος κυκλοφορεί ένα καραφάκι τσίπουρο. 

Το περιοδικό για μια ακόμη φορά κυκλοφορεί διχασμένο, με εξέχοντα σημεία την συνέντευξη-δοκιμή από το Νίκα των air strings κι air guitar των KISS, το άρθρο-επιτομή του Παπευθυμίου για τους SAXON και τη σημασία τους στην διαμόρφωση του πολεμικού πνεύματος των AMON AMARTH, αλλά και την αναλυτική παρουσίαση της δισκογραφίας των Εξόριστων από τον Γανίτη, συνοδευόμενη απο εκτενή σχόλια για τα βίντεο κλίπ καθώς και μεγάλη έρευνα για τα καλύτερα ινστιτούτα εμφύτευσης τρίχας. Στο τελευταίο επεμβαίνει ο Φράγκος απο το κρεβάτι του πόνου και με τον Μπούκη δίνουν το δικαίωμα στον Κόη να γράψει για τα 10 καλύτερα κλαμπ μασάζ στην Αθήνα, με αισθησιακές goth χορεύτριες. Η απαγόρευση εισόδου στο Κόη στον Βόλο, ισορροπείται απο το χαρμόσυνο νεο, ότι οι RUSH ξαναβγαίνουν στην αποχαιρετιστήρια συναυλία τους με support τους KISS, για να θυμηθούν το 1977, με τίτλο «χιονοθύελλες στο Λας Βέγκας». Η έλευση του Τσουρέα από το μοναστήρι με τον καινούργιο Amiga 4000, χαιρετίζεται ως θαύμα, όπως και η απόφαση του ΚΠΣΝ να προβάλλει την νεα ταινία των METALLICA για το νέο άλμπουμ τους, με ανέκδοτα σημεία, ηχογραφήσεις αλλά και ένα ακόμη διπλό άλμπουμ με υπολείμματα των ηχογραφήσεων και διασκευές σε Bowie, Prince και Μαργαρίτη.

Η δημοσίευση του επόμενου ονόματος για το φεστιβάλ στα Χανιά, των DEEP PURPLE, προκαλεί τον θυμό του Σαμοΐλη, όταν μαθαίνει ότι επειδή οι PURPLE θα παίξουν μετά από τους INNERWISH πρέπει να χρησιμοποιήσει το drum kit του Paice. Η δήλωσή του "εγώ χωρίς 10 πιατίνια δεν βγαίνω", φέρνει τριβή ανάμεσα σε αυτόν και τον Μανώλη Τσίγκο, που θα αποσοβηθεί μόνο μετά από παρέμβαση του ίδιου του Paice, ο οποίος αποφασίζει να δώσει ο ίδιος λύση και να χρησιμοποιήσει μια ντρμας που έχει πάρει δανεική από τον Neal Peart, για να ικανοποιήσει τον νεαρό ταλαντούχο Ελληνα ντράμερ. Η προσφορά της ημέρας έρχεται απο το φαν κλαμπ των SCORPIONS, που προσφέρει αφιλοκερδώς μια συναυλία του Uli Roth, με μόνη απαίτηση μετά να πάει στη Κνωσσό να δει τις τοιχογραφίες. Οι διοργανωτές αρνούνται θεωρώντας το κόστος δυσθεώρητο σε σχέση με τα εισιτήρια που θα φέρει ο θρυλικός κιθαρίστας. Αντίθετα, αποδέχονται με χαρά την πρόταση των RUNNING WILD, οι οποίοι θα ξεκινήσουν τον Μάρτιο με το πειρατικό, προκειμένου να παίξουν στα Χανιά. Ρίγη ενθουσιασμού των Ελλήνων οπαδών στην συναυλία των HELSTAR στην Αθήνα, όταν εκείνοι παίζουν όλο το “Vampiro”, το “Nosferatu” και το “Burning star” και μετά μόνο διασκευές, απο την πορεία του Rivera, με Jack Frost, VICIOUS RUMORS κτλπ. Οπαδός δηλώνει στον Μπούκη εκστασιασμένος, «δεν ήξερα ότι είχαν τόσο γνωστά τραγούδια οι HELSTAR, εντυπωσιάστηκα ιδιαίτερα με το “Paranoid”. Προβλέπω να γίνεται κλασικό». Το φωτογραφικο υλικό που προσφέρει η ξενιτεμένη Βασιλάκη από τα δάση της φιλανδίας, για το αφιέρωμα στην έκθεση του μουσείου Μπενάκη με θέμα «metal και δάσος», αποσπά το πρώτο βραβείο μέχρι τη στιγμή που ο «γνωστός» black metal καλλιτέχνης, εκνευρισμένος γιατί σε όλα τα πλάνα για λόγους copyright είναι πλάτη, δηλώνει άρνηση για την περιοδεία της συλλογής στα μεγάλα μουσεία φυσικής ιστορίας της Ευρώπης. Η Βασιλάκη ενοχλημένη, με την βοήθεια του Σαμοΐλη εξασφαλίζει την πλάτη του Esa Holopainen των AMORPHIS και σύντομα ο κόσμος θα θαυμάσει τον θρυλικό Φιλανδό να ατενίζει σκεπτικός τις σημίδες. Έξαλλος από ζήλια, ο Timo Tolkki εγκαταλείπει το νέο του πρότζεκτ, μια όπερα για τη γέννηση του καλβινισμού και βάζει φωτιά στα δάση που χρησιμοποίησε η Βασιλάκη. Στο τέλος του μήνα τελειώνει το άρθρο του, μεγέθους 8000 λέξεων για τον ένα μήνα του McGovern στου METALLICA ο Αλατάς, αλλά αντιμετωπίζει την ειρωνία και τον γέλωτα του Μπούκη. Αυτός, εκμεταλλευόμενος την απουσία του Αλατά, έχει παρουσιάσει την ιστορία των METALLICA σε 30 λέξεις, «όλα θα ήταν καλά, αν έφευγε ο Ulrich, ζούσε ο Burton, ο Dio δεν έφευγε απο τους SABBATH, αν ο James Hetfield έκοβε τα ξύδια και ο Kirk έπαιρνε κινητό με back up στο cloud» που αποσπά διθυραμβικές κριτικές στο twitter από τους Τσακαλώτο, Τσίπρα για την έξοχη κρίση –συγγνώμη, χρήση- της αγγλική γλώσσας αλλά και τον πατέρα του Burton, ο οποίος είχε λάβει το συλλεκτικό λινκ…

Το δεύτερο κατά Μπασμπαγιάννη ευαγγέλιο θα γραφτεί σε εστιατόριο με θέα την Καλντέρα και ρωσίδα συνοδό, πληρωμή του Φράγκου σε συνεργασία με τον Βασιλάκο. Θέμα του, η οικογένεια Van Zant.

Μάρτιος


Νέες κυκλοφορίες αλλά και η συναυλία των SABATON - ACCEPT έχουν ξεσηκώσει ενθουσιασμό στο συντακτικό τιμ. Ο Γανίτης σκίζει την συλλεκτική μπλούζα του “Restless and wild” αγορασμένη από το Μοναστηράκι, ενώ ο Μπούκης κάνει tribal σχέδια στο μούσι του. Ο Κολοκυθάς μπλοκάρει το σύστημα των ελληνικών τραπεζών, στην προσπάθειά του να κατεβάσει το dvd του live άλμπουμ που έχει διαρρεύσει για να μάθει κάποια τραγούδια για την συναυλία και να μην γίνει περίγελος. Η κυβέρνηση θορυβημένη ήδη από τα capital control, ψάχνει για τον ύποπτο του οικονομικού σαμποτάζ, όπως το χαρακτήρισε, κι όταν οι έρευνες καταλήγουν στον Κολοκυθά, αυτός απαγγέλλει ανέμελος ποιήματα του Καρυωτάκη και παίζει το “High hopes” των PINK FLOYD σε μια προσπάθεια να αποπροσανατολίσει τον Τσακαλώτο. Το πετυχαίνει και πετυχαίνει επίσης διορισμό μετακλητού ως υπεύθυνος φραπέ στο νέο γραφείο του πρωθυπουργού στα Τρίκαλα Ορεινής Κορινθίας. Την ώρα της εμφάνισης των ACCEPT, γίνονται χουλιγκανισμοί από Έλληνες σκληροπυρηνικούς οπαδούς του Udo, με επικεφαλής τον Μπαξεβανίδη, που κραυγάζει συνθήματα όπως «είναι θεός ο φαλακρός», προκαλώντας τον προβληματισμό στο κοινό, μέχρι να διευκρινίσει, ότι το «είναι χοντρός ο Γερμανός» είναι το σωστό σύνθημα, αλλά είχε κολλήσει στα χρόνια του ‘04. Οι SABATON επιλέγουν να παίξουν τραγούδια απ’ όλη τη δισκογραφία τους αλλά και μια διασκευή στο “Stalingrad” στην οποία ο Hoffmann ανεβαίνει και με το δεκαπεντάλεπτο σόλο του, αναγκάζει τους Σουηδούς να περικόψουν το δικό στους setlist, για να μη χαλάσουν το χατίρι του γέρου όπως ειπώθηκε.


Η περιοδεία των KREATOR στον Αθηναϊκό σταθμό της, έχει μεγάλη επιτυχία όπως και η κυκλοφορία του με τίτλο «από την γκόρα τον τεών», με το “Betrayer” και δύο ζωντανές εκτελέσεις τραγουδιών από το νέο άλμπουμ τους. Τα έσοδα θα πάνε υπέρ του συμψηφισμού του Ελληνικού χρέους, ενω ο Mille Petrozza στην συνέντευξή του στον Τσουρέα, αναφέρει σαφέστατα ότι για τα προβλήματα της Ευρώπης, υπεύθυνη ήταν η power metal σκηνή της Γερμανίας με τα επεκτατικά της σχέδια και τα επικά της όνειρα, κατονομάζοντας σχήματα σαν τους HEAVENS GATE, HELLOWEEN, GAMMA RAY αλλά και τους RUNNING WILD, με τα αφορολόγητα έσοδα της πειρατίας. Αντίθετα δηλώνει ότι τεχνοκράτες σαν τους SIEGES EVEN, MEKONG DELTA, έδειξαν με την μουσική και τις πωλήσεις τους, τον δρόμο για την οικονομική μακροημέρευση στα πλαίσια των ρυθμίσεων των αγορών των μικρών ανεξάρτητων οικονομικών εταιριών. Στο τέλος της συνέντευξης, υπάρχει αναλυτική κριτική της κατάστασης του καλλιτέχνη από την επιφανή ψυχολόγο Σμυρνιώτη, που προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.
Η περιοδεία Dio με ολόγραμμα σπάει τα ταμεία. Εκνευρισμός προκαλείται στους BLACK SABBΑTH που βάζουν κλήρο ποιος θα πεθάνει. Τους προλαβαίνει ο Tony Martin, αλλά το BLACK SABBATH με Tony Martin σχήμα παίζει μόνο σε κουκλοθέατρα με το ολόγραμμα να προβάλεται από κινητό.


Σε ερώτησή του αν θα ξαναπαίξει με τους KYUSS, ο Garcia, που κυκλοφορεί προσωπική δουλειά, απαντά: «πιο εύκολα θα αποπληρωθεί το Ελληνικό χρέος στην επόμενη δεκαετία, παρά να επανασυνδεθούμε». Η δήλωση του προκαλεί θύελλα αισιοδοξίας στο Ελληνικό αλλά και το χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης, ενώ έξαλλος για τις δηλώσεις ο Β. Σόιμπλε, καλεί τον Βασιλάκο και τον διατάζει να επαναφέρει στην τάξη στην στοιχηματική κοινότητα εντός και εκτός χρηματιστηρίου. Σε μια κίνηση αισιοδοξίας, ο Κουκουλάκης αποφασίζει να επενδύσει στην ιδέα του Δρογγίτη για εστιατόριο με παραδοσιακή Βιετναμέζικη κουζίνα με προϊόντα του βοτανικού κήπου Χαϊδαρίου στο ύψος των παλιών διυλιστηρίων, που σύμφωνα με πληροφορίες του Ζέρη, θα γνωρίσουν νέα ανάπτυξη απο τις επενδύσεις του Βαρδινογιάννη. Για τα εγκαίνια έχουν προγραμματίσει ακουστικό σόου με τους FIREWIND, προσωπικούς φίλους του Κουκουλάκη. Ο Φράγκος παρακολουθεί τα τεκταινόμενα από το κρεβάτι του πόνου, συντροφιά με την συλλεκτική κασέτα συνέντευξη του Rudess, που αφηγείται τις επιρροές του από τον Λάινους, τον πιανίστα στο Σνούπι, αλλά και το πρώτο του κούρδισμα στο εκκλησιαστικό όργανο του ναού του Αγίου Παύλου στο Queens της Ν. Υόρκης, ανήμερα του Πάσχα των καθολικών, όταν όλοι οι υπόλοιποι συμμαθητές του είχαν πάει εκπαιδευτική ημερήσια στο Στούντιο 54.
Οι AYREON κυκλοφορούν τον νέο άλμπουμ τους με συμμετοχές των πάντων όλων και αποσπούν διθυραμβικές κριτικές αλλά ως συνήθως και ανύπαρκτες πωλήσεις. Η πείνα έχει ζώσει το σπιτικό του Lucassen που αποφασίζει να επανενεργοποιήσει τους VENGEANCE για να δει το χρώμα του χρήματος. Σε μια αντίστοιχη κίνηση ο Michael Anthony τα ξαναβρίσκει με τον Eddie Van Halen, που αποκληρώνει τον γιο του, ο οποίος προσχωρεί στο σχήμα του Sammy Hagar. Τελικά, σε μια κίνηση υπεράνω δεσμών αίματος, οι Hagar/Van Halen περιοδεύουν μαζί, μετά από απαίτηση του ίδιου του Donald Trump, ενώ ομάδα πεζοναυτών επιτηρούν τον Eddie, που αγαπημένο του τραγούδι, έχει γίνει το «ένα ακόμη ποτηράκι».

Το τρίτο ευαγγέλιο θα γραφτεί στην «μαύρη παραλία» και θα έχει θέμα την δημιουργία των BLACKFOOT, αν και τα τηλέφωνα του Φράγκου σε σχέση με την αύξηση του ποσού χρέωσης της πιστωtικής του κάρτας, έχουν προβληματίσει τον Μπασμπαγιάννη.

 

Απρίλιος


Το Πάσχα του Kυρίου βρίσκει την ομάδα του Rock Hard σε εγρήγορση. Η ώρα της επιστροφής έχει σημάνει, αλλά με την είσοδό του στο γραφείο του περιοδικού, ο Φράγκος πέφτει θύμα καταπλάκωσης από σειρά demo cd επανακυκλοφοριών της Νορβηγικής σχολής, που είχε παραγγείλει για τον Τσουρέα. Εκεί τον βρίσκει σε ημιαναίσθητη κατάσταση ο Γανίτης, που είχε επισκεφτεί το Ελληνικό, για να ξεβάψει τα αυθεντικά μεταλ μπλουζάκια στο νερό της αμερικάνικης βάσης, για να αποκτήσουν έξτρα poser χρώμα τα BON JOVI και POISON. Στην παρέα έρχεται κι ο Κλώνης ο oποίος αποσπά μέταλλα, αλουμίνια κτλ και τα πουλά στην οικογενειακή επιχείρηση του Σαμοΐλη, ο οποίος με τη σειρά του, τα μεταπωλεί στο Σχιστό σε hot spot της περιοχής. Η επιχειρηματική δραστηριότητα της ομάδας υποβοηθείται από την μηχανοργάνωση με access απο τον Τσουρέα. Στα του περιοδικού τώρα, η συνέντευξη του Waters έχει ταράξει τα νερά στο στρατόπεδο των MEGADETH. Ο Mustaine, εκνευρισμένος με τον Lureiro, ανακοινώνει την αποχώρησή του και την προσχώρησή του στους ANGRA. «Αφότου άκουσα το “Holy Land” ήξερα ότι έχω βρει το κάλεσμαά μου. Οι Matos και Mustaine περιοδεύουν για τα ….χρόνια του “Holy Land”, ενώ ο Lureiro παίρνει τον Andreas Kisser και συνεχίζουν να περιοδεύουν κρατώντας ζωντανή την κληρονομιά των MEGADETH με καλύτερα φωνητικά. Οι συναυλίες των GUNS N’ ROSES στην Ευρώπη αποκτούν ιδιαίτερη σημασια, όταν ο Stradlin ανανεώνει τους όρκους του με τα υπόλοιπα μέλη του σχήματος έξω απο κεντρική τράπεζα του Λονδίνου, λίγο πριν την εμφάνιση τους στο Wembley Stadium. Η κυκλοφορία του “Dirt” των MOTLEY CRUE σε ταινία, περνά αδιάφορη καθώς την ίδια περίοδο, κυκλοφορεί το πρώτο dvd της συλλογής Γαν –ι- της, σε σχεδιασμό Κουκουλάκη, με μπλουζάκια και σορτσάκι, για κάθε άνδρα που σέβεται τον Maiden εαυτό του, όπως λέει το μότο. Η αποδοχή είναι τέτοια που ο Smalwood αναγκάζεται να κάνει συμβόλαιο στον Γανίτη ως υπεύθυνο γκαρτναρόμπας των MAIDEN στην περιοδεία τους «λίγο ακόμη book of the dead, δεν φτάνουν τα χρήματα,» που θα φέρει και η Di Di παρέα με τον Ψαραντώνη για το Rockwave. Σε μία κίνηση αντιπερισπασμού, το Chania Rock Festival κλείνει και τους MANOWAR κάνοντας ένα απο τα πιο δυνατά line-up εδώ και χρόνια. Η πρόταση του DeFeis να παίξει δωρεάν, έρχεται με το άλογο του “Visions of Eden” το οποίο δεν παραδίδει ποτέ, αφού προτιμά να βοσκήσει σε γειτονικό λιβάδι δίπλα από τα γραφεία των διοργανωτών. 

Στα δυσάρεστα της χρονιάς, ο Blackmore πεθαίνει από συγκοπή, που προκαλείται όταν βλέπει την Candice να περιποιείται την περούκα του Turner, ενώ σχεδιάζουν το νέο άλμπουμ των RAINBOW. Απτόητοι οι υπόλοιποι RAINBOW νοικιάζουν το ολόγραμμα του Richie και ξεκινούν την περιοδεία remember RAINBOW, ενώ η Kandice ανακοινώνει την κυκλοφορία άλμπουμ ντουέτων με τον Turner και τίτλο, no man in black, με διασκευές κυρίως σε Blackmores Νight και RAINBOW. Το μάνατζμεντ των MOTORHEAD κυκλοφορεί λικέρ και ανάλογα ποτηράκια και σεμεδάκια, ενώ τα Lidl κυκλοφορούν την barbecue sauce Lemmy σε συσκευασία δώρου εν ;oψει του επερχόμενου Πάσχα. Η διαφήμιση με τον Mikkey Dee, οδηγεί στην αποχώρησή του από τους SCORPIONS, που τον κατηγορούν για αντιεπαγγελματική συμπεριφορά και προσλαμβάνουν για το νοτιοαμερικάνικο κομμάτι της περιοδείας τους τον Lombardo, με τον οποίο παίζουν και το “Angel of death”, ως φόρο τιμής στη χαμένη γερμανική τιμή και τους νεκρούς του πολέμου. Η παρουσία ανάμεσα στο κοινό των παιδιών από τη Βραζιλία, τυγχάνει της προσοχής του Παπαευθυμίου, που θα δημοσιεύσει ένα ογκώδες άρθρο 4000 λεξεων με τίτλο «ακραία πολιτικά φαινόμενα και μουσική». Στον αντίποδα ο Schenker κυκλοφορεί το “Scorpions revisited” που παίζει ότι τραγούδι έχει διαφύγει του Roth, ενω ο Doogie White, σχηματίζει τους Doogie White’s RAINBOW με ολόγραμμα του Blackmore κι αυτός περιοδεύει στα διάφορα φεστιβάλ. Οι διοργανωτές απηυδισμένοι με τα ολογράμματα, προσπαθούν να αποφασίσουν ποιόν να κλείσουν. Τη λύση δίνει ο Brian Johnson με την επιστροφή του στους AC/DC που κυκλοφορούν το άλμπουμ «νανουρίσματα 1 και 2» και περιοδεύουν σε οίκους ευγηρίας σε όλη την Ευρώπη, πριν συλληφθεί ξανά ο ντράμερ τους για κλοπή ακουστικών βαρηκοίας και σεξουαλική παρενόχληση σε νοσοοκόμες. 

Η νέα κυκλοφορία των TESSERACT συγκινεί τον Ζέρη που προσπαθεί να αποτανθεί σε Αλατά και Φράγκο για να του επιτραπεί να γράψει. Τελικά βρίσκει καταφύγιο στην Lifo, όπου παριστάνοντας τον χιπστερά και με τη βοήθεια της Υπουργού Εργασίας, γράφει ένα άρθρο για τον αντιρατσιστικό ήχο του post math σχημάτων. Σύσσωμο το κοινό της Lifo τον αποθεώνει ενώ αναφορά στο όνομά του γίνεται απο τον Τάκη Τσουκαλά, γνωστό post math metaller, με τίτλο, «τι έγραψα αγόρια και έπεσα από τη καρέκλα μόλις το διάβασα». Ο Νίκος Χασούρας τσαντισμένος απο το ξεπούλημα του επί χρόνια συνοδοιπόρου του, μαζί με τον Πάνο Δρόλια, δίνουν απο το υστέρημά τους το σοβαρό χρηματικό ποσό των 50 ευρώ και δυο κουπόνια για την φοιτητική λεσχη στους Ρουβικώνες, που επεμβαίνουν στο φυσιοθεραπευτήριο του Ζέρη δημιουργώντας αναστάτωση στην post math κοινότητα. Οι CRIPPLED BLACK PHOENIX εμπνέονται από το όλο σκηνικό και διασκευάζουν το “Refuse resist” των SEPULTURA, κυκλοφορώντας το ως single, με τα έσοδά του να διατίθενται για την αποκατάσταση του επαγγελματικου χώρου του Ζέρη. Το box set του Devin Townsend που θα κυκλοφορήσει προς το τέλος του μήνα, περνα αδιάφορο ακόμη και από τον ίδιο τον Βασιλάκο, όπως και η επανακυκλοφορία σε βινύλιο 350 γρ του πρώτου demo τους, που ο Τσουρέας είχε αμελήσει να πάρει το 1996, γιατί έπρεπε να πληρώσει τα λεφτά του φροντιστηρίου και να αλλάξει λάστιχο στο ποδήλατο, ενώ απολαμβάνει σήμερα με τον βαθύ λαχταριστό βινυλιακό ήχο του. Το γράμμα προς την επιτροπή του διαγωνισμού «Έχεις ταλέντο» των ΗΠΑ, δίνει το δικαίωμα στον Νίκα να ξαναταξιδέψει, για να συμμετάσχει ως ο νεότερος, ομορφότερος και γρηγορότερος air guitar player. Μαζί του θα διαγωνιστούν μια σειρά απο ονόματα όπως ο Σουηδός Malmsteen και ο Αμερικανός Gilbert, αλλα η παικτική δεινότητα του Νίκα και η ικανότητά του να αλλάζει air χορδές εν ώρα παιξίματος, αφήνει λίγα περιθώρια στους υπόλοιπους παίκτες, που συμμετέχουν πιο πολύ για τη χαρά συμμετοχής δίπλα σε ένα τόσο ταλαντούχο πάικτη. 

Ο μάνατζερ των Νίκα και Ανδρέου, ενδιαφέρεται επίσης για την επερχόμενη περιοδεία των EUROPE, με τίτλο, «δεν έχουμε επέτειο, αλλά έχουμε ανάγκη τα χρήματα» που παίζουν ξεχασμένα τραγούδια απο τα demo τους καθώς και ολοκαίνουργιες εκτελέσεις κλασικών επιτυχιών τους με γιουκαλίλι και κουβανέζικα κρουστά. Η απαξίωση των επανεκδόσεων δημιουργεί πληθώρα συναισθημάτων στο περιοδικό. Ο Φράγκος εκνευρισμένος από το βάρος των CD που τον έχουν καταπλακώσει απαγορεύει να γίνονται παραγγελίες με χρήση της διεύθυνσής του. Ως απάντηση ο Σαμοΐλης παραγγέλνει όλο τον κατάλογο της Nuclear Blast σε βινύλιο, προκαλώντας πιστωτικό γεγονός στην τράπεζα Κύπρου και μπλοκάρισμα στο Ελληνικό από τα φορτηγά που ξεφορτώνουν βινύλια στο γραφείο του ROCK HARD. Η εντολή που δίνεται στην γρήγορο σαν τον άνεμο Γανίτη και τον πιστό σαν σκυλί του Baskerville, Μπούκη και τον εκδικητικό σαν Batman, Κολοκυθά, είναι μονολεκτική, λιτή και γεμάτη μίσος. Σκοτώστε!!!

Το τέταρτο ευαγγέλιο έχει θέμα την θρυλική περιοδεία που έδωσε το One more from the road και γράφεται συνοδεία λαγκαβούλιν στην αυλή του σπιτού που νοικιάζει ο Μπασμπαγιάννης στην Σαντορίνη ατενίζοντας το ηλιοβασίλεμα, ενώ οι κραυγές του Φράγκου στην τράπεζα για υποκλοπή του αριθμού του, περνάνε αδιάφορες στο μαγευτικό Αιγαίο.

 

Μάιος


Η κυκλοφορία του box set των MAYHEM - "A tribute to the black emperors", με 175 ακυκλοφόρητα demo και φωτογραφίες απο τις ημέρες στο προνήπιο, ωθεί τον Τσουρέα στην τρέλα. Πουλάει το μεγαλύτερο μέρος της συλλογής του από Amiga, αλλά και πάλι τα 63 ευρώ που λαμβάνει μέσω Paypal δεν φτάνουν όπως και τα 49 βιετναμέζικα δολάρια που τον δανείζει ο Κουκουλάκης, που έχει έρθει επίσκεψη στην Ελλάδα, για να δεί τον ασθαινούντα Φράγκο. Έξαλλος για την επικείμενη απώλεια του άλμπουμ, ζητά την βοήθεια των συναδέλφων. Ο Κλώνης προτείνει να οργανώσουν ληστεία στην τράπεζα που δουλεύει ο Κολοκυθάς. Το σχέδιο είναι σατανικό. Τσιλιαδόρος ορίζεται ο Κόης που βρίσκει ευκαιρία επιτέλους να ντυθεί με την καπαρντίνα του αλά MISSION αν και ο καιρός έχει 25 βαθμούς, χωρίς να κινήσει τις υποψίες των περαστικών. Ο Γανίτης εισέρχεται στην τράπεζα τραγουδώντας το “Fear of the dark” στους υπερήλικες συνταξιούχους που απασχολούν το μοναδικό ταμείο που υπολειτουργεί ως συνήθως με ενημερώσεις βιβλιαρίων. Ο Κλώνης με την Μοτορόλα δανεική από τον Φράγκο, που την έχει αγοράσει από το υλικό συναυλιών του Καραλή, ενημερώνει για τις κινήσεις της αστυνομίας και συντονίζει με παιδικά γουόκι τόκι που έχουν δώσει οι συντάκτες που έχουν παιδιά. Η σύγχυση των ηλικιωμένων ότι ο θάνατος πλησιάζει, δίνει την ευκαιρία στον Μπούκη που έχει έρθει με την μπλούζα της εταιρίας αλουμινίων και μερικά αλουμίνια στο χέρι να μετρήσει για τα κουφώματα, να περάσει πίσω από το ταμείο. Ο Κολοκυθάς έχει αποσπάσει την προσοχή της ταμίας, με τον ολοκαίνουργιο ήχο του στο κινητό, με το τελευταίο τραγούδι της Πάολα. Τα τηλέφωνα που απασχολεί ο Αλατάς με ερωτήσεις βασισμένες στο trivia των METALLICA και στην κατάλληλη στιγμή ο Τσουρέας μαζί με τον χρηματοδότη της επιχείρησης Fenriz, που έχει ακόμη μια φορά ξεπεράσει τα περιοριστικά μέτρα στη Νορβηγία, μετακινούνται πίσω από το ταμείο και αποσπούν το σημαντικό ποσό των 1000 ευρώ. 

Η αποχώρησή τους, ακολουθείται από τον Μπούκη, που αφήνει στο ταμείο σειρά χαρτονομισμάτων από την Μονόπολη του γιου του Γανίτη, ενώ ο Γανίτης αλλάζει το τραγούδι στο “Wasted years” και αποχωρεί με τους συνταξιούχους να ορύωνται «πιάσε κανα λαϊκό». Ο Κολοκυθάς, ήσυχος από το αποτέλεσμα, προβληματίζεται από τα sms με διαβολάκια που του στέλνει η ταμίας που το κινητό της δονείται στον ήχο της Πάολα, έχει ηλικία 36 ετών, διαζευγμένη, χωρίς παιδιά και συνήθως κυκλοφορεί με καφέ, ουίσκι και βλεφαρίδα νυκτός. Ο πάντα άψογος Κολοκυθάς, της δηλώνει ότι η γυναίκα πρέπει να ξέρει να φορά την αρβύλα και αποχωρεί για το εσωτερικό του καταστήματος αφήνοντάς την προβληματισμένη, με τα καινούργια 100αρικα της κυβέρνησης. Η συμμορία συναντιέται στα λημέρια του Φράγκου, πλην του Κόη που φυλάει τσίλιες μέχρι να περάσει να τον μαζεψει ο Παπαευθυμίου που είχε πάει να επισκεφτεί ένα γνωστό σουβλατζήδικο της περιοχής. Ο Τσουρέας ανακαλύπτει ότι το μερίδιό του, μετά από ΑΕΠΘ, ΦΠΑ, Ασφαλιστικές εισφορές κτλ, τον βρίσκει να χρωστά και 120 ευρώ. Απογοητευμένος αναχωρεί ξανά για το μοναστήρι, παίρνοντας μαζί του τον Fenriz, ο οποίος χειροτονείται με το όνομα Φενρίζιος ο εκ Μαχαίρας και ασχολείται με την ευγενή τέχνη της αγιογραφίας. Η πρόταση του χρεωκοπημένου Team Rock να αγοράσει το ελληνικό Rock Hard πιάνει εξ απίνης τον Φράγκο, που αναγκάζεται να συμβουλευτεί εσπευσμένα τον Βασιλάκο αναφορικά με τις πιθανότητες να του κάτσει τέτοια πρόταση. Το 16,5 προς 1, με under, βρίσκει τον αρχισυντάκτη προβληματισμένο. Η απαίτηση των Βρετανών χρηματοδοτών/αγοραστών, να υπάρξει μέσα στη χρονιά ένα τουλάχιστον άρθρο που να αποτελέσει σταθμό στην Ελληνική μεταλλική ινερνετική κοινότητα, προβληματίζει τους πάντες. 

Η διχόνοια της κλίκας Αλατά και των κλασικών του περιοδικού μπαίνει στην άκρη μπροστά στην τεράστιας σημασίας για την επιβίωση του περιοδικού πρόταση των Βρετανών επενδυτών. Αποφασίζεται να υπάρχουν δύο άρθρα κάθε μήνα προτεινόμενα για την «χρυσή πένα» που θα δημοσιεύονται μετά την τελική έγκριση του Σάκη Φράγκου και την κατ’ αρχάς έγκριση του Κώστα Αλατά . Η προσπάθεια του Γανίτη με το άρθρο για το αγαπημένο ουίσκι του Steve Clark, βρίσκει τον Αλατά σύμφωνο, μόνο όταν έρχεται ως σπόνσορας το Haig. Παρόλα αυτά, αν και το άρθρο βρίθει προσωπικών εξομολογήσεων κύρια του Γανίτη στον Clark, εκείνος κάνει ελάχιστα σχόλια, πολύ πιθανόν γιατί είναι πεθαμένος εδώ και μια εικοσαετία, πράγμα που ουδόλως επηρεάζει την μαεστρία του Γανίτη στις συνεντεύξεις. Πολύτιμη η βοήθεια του νεκρομάντη Κολοκυθά στις ερωτήσεις για την ζωή στην άλλη πλευρά, αλλα και του Μπούκη που εκδηλώνει ενδιαφέρον για την σχέση Κλαρκ Λέσκοτ και αν η ΑΕΚ έχει ελπίδες στο μεταγραφικό παζάρι του καλοκαιριού. Οι τελευταίες ερωτήσεις είναι και οι μόνες που θα απαντήσει ο Στιβ, ρίχνοντας το μπουκάλι από το τραπέζι και σχηματίζοντας με το ουίσκι ένα ξεκάθαρο "Νο". Η έλλειψη γνώσης ξένων γλωσσών του Μπούκη, θα τον οδηγήσει στο γλωσολλόγο Δρόλια, που θα του πει ότι το Νο είναι τυπική έκφραση του Βρετανικού καθωσπρεπισμού της μεγαλοαστικής τάξης των μουσικών της arena rock σκηνής και να μην τον απασχολεί. Αντ’ αυτού, προτείνει τα άπαντα του Κροπότκιν σε συλλεκτική υπογεγραμμένη έκδοση, που δίνονται με την δωρεάν εγγραφή στο indie media, που στον Μπούκη χρεώνεται 100 ευρώ. 

Το πέμπτο ευαγγέλιο έχει τίτλο Free Bird και αφιερώνεται στη συνειφορά του Albert Collins στους SKYNYRD, γράφεται δε την περίοδο που ο Μπασμπαγιάννης παίρνει μαθήματα αεροπλοΐας, ενώ ο Φράγκος κυρήσσει το Rock Hard σε πτώχευση λόγω χρεών από τις πολυτελείς διακοπές του Μπασμπαγιάννη,

 

Ιούνιος


Για το καλοκαίρι, το Rockwave θα παρουσιάσει τους VOLBEAT, πράγμα που κάνει τον Κόη να αγοράσει σοβαρή αντιηλιακή κρέμα για να τους δει αφού θα βγουν απόγευμα. Το σχήμα δηλώνει ότι πείστηκε να έρθει μετά από παράκληση του Σάκη Φράγκου, αλλά ζητά βοήθεια από έναν Έλληνα οπαδό για να οπτικοποιησει το “Cape of our hero”. Την ημέρα της συναυλίας, ο οπαδός που έχει δημιουργήσει ειδική στολή βάση των απαιτήσεων του σχήματος, έχει ατύχημα στη Λιοσίων, από εξαγριωμένους οπαδούς των METALLICA. Η συναυλία κινδυνεύει να ακυρωθεί γιατί οι VOLBEAT είναι άτεγκτοι, δεν ανεβαίνουν χωρίς το πλήρες σόου τους. Το μάτι τους παίρνει τους Μπούκη και Γανίτη. Ο Γανίτης με σκισμένο vintage DEF LEPPARD Pyromania μπλουζάκι και ο Μπούκης ντυμένος ναυτοπρόσκοπος, δημιουργούν το ιστορικό δίδυμο που θα συζητείται μέρες στο Rockwave. Στο ρόλο της απατημένης κορασίδας ο αλά Μποστ Κολοκυθάς. Το σκετς είναι τόσο καλό που οι headliners αντί για encore ξανακαλούν τους VOLBEAT να το παιξουν με το θεατρικό. Το βίντεο γίνεται viral και οι προτάσεις από τον Roger Waters ως την Sirina Entertainment είναι άπειρες για το τρίο. Ο Φράγκος απομένει να πονά και να σκέπτεται τι κακό έχει κάνει, κοιτώντας τον Νίκο Λώρη με απορία.

Οι HELLOWEEN σε αποκλειστική συνέντευξη που δίνουν στον Σάκη Νίκα, λένε μερικες αλήθειες που μόνο στην Ελλάδα μπορούν να γίνουν κατανοητές. Δεν θα είχαν επανασυνδεθεί ποτέ αν δεν έμπαιναν τα capital control στις καταθέσεις των Weikath και Hansen που είχαν στην Ελλάδα μετά από πρόταση του υπερ-λογιστή Γανίτη. Το θέμα του Kiske λύθηκε όταν σε συνάντηση με τον Γανίτη, του εκμυστηρεύθηκε το μυστικό της καλής περμανάντ, που είχει μάθει απο τους Hall and Oats σε ένα καρεκλάδικο πάρτι στον Υμηττό το ‘90 όταν είχαν έρθει εκεί για μια εκπομπή του Σγόντζου. Η συναυλία τους έχει διάρκεια ακριβώς 70 λεπτά στα οποία οι Hansen και Weikath παίζουν πλάτη πλάτη αλά Schenker - Jabs για να μη βλέπουν τον άλλο, ενώ ο Kiske, τραγουδά καρφωμένος στον Γανίτη για να αντέξει το βάρος του να παίξει ξανά το power metal που μισεί. Ο Deris στα πλαγια έχει κάτσει και υπολογίζει τα κέρδη από τα μπλουζάκια που πουλάνε και βγαίνουν με ή χωρίς αυτόν. Στα χωρίς αυτόν έχει κανονίσει με τον Ζαφειρίου να έχει μεγαλύτερο ποσοστό. 

Η περιοδεία των DREAM THEATER στιγματισμένη από την πράξη του Τσουρέα, διακόπτεται άδοξα στο δεύτερο σκέλος της όταν ο LaBrie παθαίνει μια ίωση που προκαλεί προσωρινή αδυναμία συγκέντρωσης. Ο Petrucci εκενυρίζεται γιατί οι συναυλίες είναι η μόνη πηγή εσόδων του αφου το εκπαιδευτικό του dvd πουλιέται πλέον μόνο σε οίκους ευγηρίας ως υπναγωγό. Τον αντικαθιστά με τον Mike Patton των FAITH NO MORE, που πάντα ήθελε να παίξει progressive και η ερμηνεία του νέου άλμπουμ με τηλεβόα, προσφέρει άλλου είδους συγκινήσεις στο κοινό που δεν έχει επιστρέψει τα εισιτήρια. Αυτό αποτελείται από την μητέρα του Patton, τον La Brie που για λόγους συμβολαίου δεν μπορεί να φύγει και τους Στανή και Φράγκο, που προσκαλούνται, αφού οι υπόλοιποι θεατές προτίμησαν να δουν τους ανανεωμένους DEEP PURPLE.
Τα εγκαίνια του εστιατορίου των Κουκουλάκη-Δρογγίτη αναβάλλονται, γιατί μετά την επιτυχία του «Ωδη στον Λεωνίδα», οι FIREWIND προσλαμβάνονται ως επίσημη μπάντα του δήμου Στυλίδας από τον Α. Γκλέτσο,με αμοιβή από τα ομόλογα του Σώρρα, ενώ λόγω της οικονομικής κρίσης, ρόλο καλλιτεχνικού διευθυντή του σχήματος και ανά καιρούς τραγουδιστή αναλαμβάνει ο Ozzy, που μόλις έχει αγοράσει εξοχικό στον Αγ. Κωνσταντίνο, μετά από μια ευκαιρία που βρήκε ο γιός του Τζακ στο ίντερνετ και ενέκρινε η Σάρον, για να μην του χαλάσει χατήρι. 


Η κυκλοφορία του νέου άλμπουμ των PANZER του Schmier, συγκλονίζει την thrash κοινότητα, που νιώθει τα τζην της να στενεύουν και τις ζώνες με τις σφαίρες να χωρεύουν σε μπιροκοίλια. «Η ανάγκη για καθαρό thrash είχε λείψει από τον χώρο, όπως η μπύρα απο τον διψασμένο μεταλλά» γράφει ο Μηνιάτης στην κριτική του και η φράση του καθιερώνεται στο Wacken σαν εναρκτήρια στην thrash σκηνή, ενώ ο ίδιος γίνεται αιώνιο σύμβολο, μετά την αφιέρωση σε αυτόν από τους TANKARD, του άσματος “Teo the legend, the beer king of the south”. Το πιασάρικο του τραγουδιού το καθιερώνει σαν σήμα στην αθλητική Κυριακή και ο Μηνιάτης προσκαλείται στην εκπομπή της Στεφανίδου για να μιλησουν για τις ευεργετικές επιδράσεις του δίπτυχου μπύρα, thrash στο τριχωτό της κεφαλής αλλά και για την ζωή του μακριά απο τις κάμερες. Η βιογραφία του ανακοινώνεται οτι θα γραφτεί μόλις τελειώσει τα μαθήματα ορθογραφίας ο γιός του Κουκουλάκη, ενώ ως προσωπικός του φροντιστής, μάνατζερ, αναλαμβάνει ο Νίκας και στυλίστας ο πανταχού παρών και πάντα απών Γανίτης, που επιμελείται την γκαρνταρόμπα του με σκισμένα αμάνικα vintage μπλουζάκια MOTORHEAD, TANKARD, DESTRUCTION, τα οποία κερδίζουν τόση αναγνώριση, που του προτείνεται η θέση του κριτή στο Voice και το Ελλάδα έχεις ταλέντο ταυτόχρονα. Εκείνος προτιμά να αποδεχτεί την πρόσκληση για σχολιαστής στην εκπομπή του ραδιοφώνου της εκκλησίας κάθε Παρασκευή με τίτλο, «κύριος έδωκε, κύριος θα λάβει» και αναφορές στην ζωή του ιερομόναχου Lemmy, στις εκτός σκηνής ώρες του, που αποσπά συγκινητικά γράμματα υποστήριξης απο τον Mikey Dee αλλά και διαφήμιση του νεου ουίσκι, κρασιού, προφυλακτικών και σκευών κουζίνας, με το όνομα Lemmy.
Το Team Rock δεν απογοητεύεται από τα πρώτα αποτελέσματα γραφής των συντακτών του Rock Hard και περιμένει με αγωνία την ανταπόκριση από τα καλοκαιρινά φεστιβάλ που έχουν πάει με έξοδα των Άγγλων. Το μόνο άρθρο που έρχεται, είναι του Κουκουλάκη για την ανάπτυξη στον Βιετναμέζικο τουρισμό και τον χωρισμό του Sambora με την Orianthi, εξαιτίας της ζήλιας του πρώτου για τον Alice Cooper με τον οποίο η δεύτερη θα έβγαινε σε περιοδεία.

Το έκτο ευαγέλλιο συγγράφεται σε γκουρμέ εστιατόριο με θέα την Καλντέρα συνοδεία παγωμένου Σαρτντοναί και αναφέρεται στην πατριαρχική σχέση του Ronnie Van Zant με τα υπόλοιπα μέλη καθώς και στο καταραμένο εξώφυλλο του “Street Survivors”. Ο λογαριασμός απογειώνει τα έξοδα του Φράγκου που έχει κερδίσει φοροαπαλλαγή ήδη από τον Ιούνιο, μέσω της πιστωτικής του κάρτας.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Στέλιος Μπασμπαγιάννης

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ελληνική σκηνή: Είμαστε όλοι #aderfia

5 Φεβρουαρίου, 2019 - 15:30 Φραγκίσκος Σαμοΐλης

Είναι αλήθεια ότι ζούμε σε μαγικές εποχές για τη χώρα μας. Και αυτό από μόνο του θα μπορούσε να αποτελέσει μία δικαιολογία για πολλά, όμως στο τέλος της ημέρας θα παρέμενε απλά και μόνο αυτό:...

[περισσότερα]

HELLO ME…MEET THE REAL ME: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ GHOST!

25 Ιανουαρίου, 2019 - 15:00 Σάκης Νίκας

Real Me: Δηλαδή για να έχουμε καλό ρώτημα, ρε μεγάλε, ποιο είναι το καλύτερο άλμπουμ που άκουσες μέσα στο 2018; Me: Αφού ξέρεις την απάντηση, τι με ρωτάς; Real Me: Έτσι, θέλω να δω μήπως ήρθες...

[περισσότερα]

ARCH ENEMY article: Χαμός από την ανάρτηση μιας φωτογραφίας της frontwoman τους από τον φωτογράφο J. Salmeron!

4 Ιανουαρίου, 2019 - 09:00 Λευτέρης Τσουρέας

Γύρω από έναν μουσικό ή συγκρότημα υπάρχουν άνθρωποι που αναλαμβάνουν να υποστηρίξουν το καλλιτεχνικό έργο που παράγεται κάτω από το όνομα τους. Αυτό μεταφράζεται σε ένα ολόκληρο σύστημα που...

[περισσότερα]

Παιδική πορνογραφία - Από τον Dagon στον Karl Logan

6 Νοεμβρίου, 2018 - 17:00 Λευτέρης Τσουρέας

Με την έλευση του Internet στην καθημερινή μας ζωή εδώ και περίπου 20 χρόνια, έχουν προκύψει πολλών ειδών δραστηριότητες που θεωρούνται παράνομες. Από τις peer-to-peer εφαρμογές με πρώτο το Napster...

[περισσότερα]

Επανεκτίμηση δίσκων από κλασικά metal σχήματα: «Αριστουργήματα» ή «σκουπίδια»;

15 Οκτωβρίου, 2018 - 00:30 Rockhard

Τον τελευταίο καιρό, βλέπουμε ότι υπάρχει πολύ έντονο το φαινόμενο στις επετείους κυκλοφορίας δίσκων από αγαπημένα μας συγκροτήματα, να θεοποιούνται δίσκοι οι οποίοι όταν είχαν κυκλοφορήσει,...

[περισσότερα]