ACRIMONIOUS - “Eleven Dragons” (World Terror Committee)

29 Μαρτίου, 2017 - 19:15

Άργησε λίγο, αλλά επιτέλους το πολυαναμενόμενο τρίτο full-length των ACRIMONIOUS είναι πλέον γεγονός, 5 χρόνια μετά από εκείνο το θεϊκό “Sunyata” -μια από τις λαμπρότερες στιγμές στο ακραίο metal για την τρέχουσα δεκαετία-, με την W.T.C τελικώς να βρίσκεται πίσω από την κυκλοφορία και όχι την Daemon Worship όπως φαινόταν αρχικά.

Έχοντας ήδη αποδείξει πως απεχθάνονται την στασιμότητα, οι ACRIMONIOUS δεν επαναπαύονται μουσικά και ως απόλυτα λογικό αποτέλεσμα, το “Eleven Dragons” ως το επόμενο βήμα/στάδιο δεν θα μπορούσε να υστερεί σε σχέση με αυτά που είχαμε μέχρι στιγμής ακούσει από την μπάντα. Η μοναδική προσέγγιση του “Sunyata”, που συνέστησε πολλά νέα στοιχεία στον ήχο του γκρουπ, με σημαντικότερα την ενσωμάτωση πολλών πιο παραδοσιακών metal επιρροών και την καθαρή/ευθεία μελωδία, έχει αφήσει τα ίχνη της στην ηχητική ταυτότητα του διαδόχου του, αφήνοντας όμως περισσότερο χώρο σε μια σκοτεινή και καθόλου άμορφη αύρα.

Το να θεωρήσουμε πως το “Eleven Dragons” βρίσκεται ηχητικά και από άποψη ατμόσφαιρας κάπου ανάμεσα στα δύο προηγούμενα άλμπουμ δεν είναι απολύτως ακριβές, αλλά αυτή είναι μια αδρή εντύπωση που σχηματίζεται με τις αρχικές ακροάσεις. Πιο μελωδικό από το “Purulence” και πιο επιθετικό όσο και μοχθηρό από το “Sunyata”. Το γεγονός είναι ότι στα 67 λεπτά που διαρκεί, ξεδιπλώνεται μια αξιοσημείωτη μουσική ποικιλομορφία, σε συνδυασμό με την καλύτερη παραγωγή που έχουμε ακούσει ποτέ σε κυκλοφορία των ACRIMONIOUS και την έμπνευση, αλλά και την εκτελεστική αρτιότητα που διακρίνει την μπάντα, με μπάσο και τύμπανα που δημιουργούν εντύπωση και μεγαλειώδεις κιθαρισμούς. Δεν θα ήταν εξάλλου υπερβολή να πούμε πως το δίδυμο των Cain Letifer και Semjaza εδραιώνεται πλέον ανάμεσα στους πιο ταλαντούχους και άξιους κιθαρίστες/συνθέτες στο σημερινό black metal. Το χτίσιμο και η εξέλιξη των κομματιών πιστοποιούν κάτι τέτοιο, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το εναρκτήριο “Incineration Initiator”.

Το μεγαλύτερο επίτευγμα πάντως είναι η αφοσίωση και η ψυχή που βγαίνουν στον δίσκο και δημιουργούν έναν ήχο προσωπικό, που δεν αφήνει το περιθώριο να σκεφτείς, για παράδειγμα, «α, αυτό το σημείο είναι SLAYER» ή «εδώ ακούγονται σαν WATAIN». Το “Eleven Dragons” φέρει την ίδια μαγεία όπως ο προκάτοχός του και άλλα κλασικά Black Metal δημιουργήματα, που είναι ο πυρήνας του είδους και ο λόγος που το κάνει τόσο συναρπαστικό στην υπόληψη αυτών που το αγαπήσαμε ως κάτι παραπάνω από ένα ακόμη είδος μουσικής που ακούγεται όμορφο στ’ αυτιά μας ή μια απλή ακολουθία από νότες.

8.5/10

Νίκος Χασούρας

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

LAST IN LINE – “II” (Frontiers)

11 Φεβρουαρίου, 2019 - 10:00 Σάκης Νίκας

Κι όμως πέρασαν τρία ολόκληρα χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου δίσκου των LAST IN LINE. Ένα άλμπουμ που δίχασε τους μακροχρόνιους fans των DIO καθώς οι απόψεις ήταν μοιρασμένες σχετικά με το αν...

[περισσότερα]

SADHUS (THE SMOKING COMMUNITY) – “Big Fish” (Fuzz Ink. Records)

8 Φεβρουαρίου, 2019 - 09:30 Πάνος Δρόλιας

Δεν χρειάζεται να είσαι στυγνός ρεαλιστής για να αντιληφθείς ότι η προοπτική εδραίωσης μιας ελληνικής doom/sludge σκηνής φαντάζει πέρα για πέρα ουτοπική με τα υπάρχοντα δεδομένα. Τουλάχιστον μπορούμε...

[περισσότερα]

GATHERING OF KINGS – “First Mission” (RN Records)

8 Φεβρουαρίου, 2019 - 09:15 Ντίνος Γανίτης

Η σύναξη των Βασιλέων. Ένας χαρισματικός συνθέτης που ακούει στο όνομα Victor Olsson (SAFFIRE). Ένα μουσικό project που σχηματίστηκε για να μπορέσει ο κόσμος να ακούσει καλή μουσική. Καλή; Πολύ μικρή...

[περισσότερα]

DESERTED FEAR – “Drowned by Humanity” (Century Media)

7 Φεβρουαρίου, 2019 - 17:00 Άγγελος Κατσούρας

Πολύ ωραία περίπτωση μπάντας οι DESERTED FEAR από το Eisenberg της Γερμανίας. Το λέω αυτό γιατί 7 χρονάκια πριν, ως άγνωστοι μέσα στη λαίλαπα πολλών συγκροτημάτων ξεκινούσαν την προσπάθεια τους με το...

[περισσότερα]

HERMAN FRANK - “Fight the Fear” (AFM Records)

7 Φεβρουαρίου, 2019 - 16:45 Δημήτρης Μπούκης

Είσαι λάτρης του κλασικού heavy metal; Γουστάρεις την μουσική κληρονομιά που άφησαν οι τιτάνες του είδους και τρελαίνεσαι όταν το παραδοσιακό μετατρέπεται σε μοντέρνο, με έναν όγκο στον ήχο που σε...

[περισσότερα]