AXENSTAR – “Where Dreams are Forgotten” (Inner Wound Recordings)

30 Οκτωβρίου, 2014 - 15:30

Eπικροτώ την τίμια και αντρίκεια στάση καλλιτεχνών που στέκονται πεισματικά σε ότι αντιπροσωπεύουν ανεξαρτήτως αν το ύφος που αρέκονται να ηχογραφούν βρίσκεται στα ντουζένια του ή όχι. Στις αρχές της περασμένης δεκαετίας που ξεκίνησαν οι AXENSTAR, δεν θα μπορούσα να ισχυριστώ πως το power metal βρίσκονταν στην ιδανικότερη κατάσταση, τουλάχιστον, όμως, κυκλοφορούσαν πιο ποιοτικές δουλειές απ’ ότι σήμερα. Και στην προκειμένη περίπτωση αναφερόμαστε αποκλειστικά στον Ευρωπαϊκό ήχο. Οι πρώτες τους δουλειές ακόμα και σήμερα ακούγονται ευχάριστα παρ’ όλο που δεν διεκδικούν δάφνες απαράμιλλης τεχνικής και συνθετικής αρτιότητας. H μετέπειτα πορεία τους δεν είχε σημαντικά σκαμπανεβάσματα, σταθερά καλοί σε ότι καταπιάστηκαν, αντιμετώπισαν όμως το σύνδρομο της συνεχόμενης αλλαγής δισκογραφικών στεγών. Ξεκινώντας από την Arise στα τρία πρώτα CD τους, πέρασαν από την Massacre, την IceWarrior για να φτάσουν πλέον στην Inner Wound Recordings, σπίτι των ANDROMEDA, LOST IN THOUGHT, MALISON ROGUE, μεταξύ άλλων…

Το “Where dreams are forgotten” διαθέτει έναν αέρα ανανέωσης, έναν ούριο άνεμο αισιοδοξίας πως επιτέλους το κουαρτέτο βρήκε την πνευματική του ισορροπία και είναι σε θέση να μας προσφέρει συγκινήσεις που το ιδίωμα δεν πράττει όπως θα ήθελαν οι πιστοί του συνοδοιπόροι. Συνθέσεις που κινούνται σε απολύτως αξιοπρεπή επίπεδα, σέβονται την κληρονομιά τους και φροντίσουν να “γεμίζουν” την σάρκα τους με συστατικά που δεν καταντούν μονότονα και κουραστικά μετά το πέρας του ενός κομματιού.

Όμορφες, πιασάρικες μελωδίες εναρμονίζονται πότε με τις mid tempo στιγμές και άλλοτε με τις πιο επιθετικογενείς εκρήξεις, πλήκτρα που γεμίζουν αλλά και θέλουν ν’ αναλάβουν πιο ενεργητικό ρόλο με την σύμφωνη γνώμη πάντα των διπλών κιθαριστικών γραμμών… Θα εξέθετα τον εαυτό μου αν ομολογούσα πως ανέμενα ένα τόσο αξιόλογο αποτέλεσμα από την έκτη στουντιακή κυκλοφορία των AXENSTAR… Χαίρομαι αφάνταστα που διαψεύσθηκα οικτρά…

7 / 10

Γρηγόρης Μπαξεβανίδης

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

SODOM – “Genesis XIX” (SPV / Steamhammer) (ομαδική κριτική)

20 Νοεμβρίου, 2020 - 15:15 Rockhard

Οι Γερμανοί thrashers, SODOM, τέσσερα χρόνια μετά την προηγούμενη δισκογραφική τους προσπάθεια, ως τετράδα πλέον, με τον Frank Blackfire στην κιθάρα μετά από πάρα πολλά χρόνια, επιστρέφουν με το “...

[περισσότερα]

DREAM THEATER – “Distant Memories – Live in London” (Inside Out)

20 Νοεμβρίου, 2020 - 15:00 Σάκης Φράγκος

Υπάρχει πολύς κόσμος εκεί έξω που γνωρίζει πόσο βλαμμένος είμαι με τους DREAM THEATER. Από την άλλη όμως, δεν έχω διστάσει να τους κριτικάρω και μάλιστα έντονα σε σχέση με διάφορες κινήσεις τους που...

[περισσότερα]

BLACK FATE – “Ithaca” (Rockshots Records)

19 Νοεμβρίου, 2020 - 15:15 Σάκης Φράγκος

…ή αλλιώς «έτσι γ@@@ει η Λάρισα». «Τσκ τσκ», θα πείτε. «Μαζέψτε τη γλώσσα σας κύριε Φράγκο». Κι εγώ θα απαντήσω: «έχετε ακούσει το “Ithaca” των BLACK FATE; Αν όχι, έχετε το δικαίωμα να παραμείνετε...

[περισσότερα]

BLACK SABBATH – “Vol. 4 (Redux)” (Magnetic Eye Records)

19 Νοεμβρίου, 2020 - 15:15 Γιάννης Παπαευθυμίου

Η Αμερικάνικη εταιρία έχει κάνει και άλλες “αναβιώσεις” κάποιων σπουδαίων δίσκων του παρελθόντος, και πλέον στην σειρά ακολουθεί στη θρυλικό τέταρτο album των αρχιερέων του heavy metal από το...

[περισσότερα]

SOULBURN - “Noa's D'ark” (Century Media)

19 Νοεμβρίου, 2020 - 15:00 Γιάννης Σαββίδης

Η Ολλανδική σκηνή φέτος, τα πάει πραγματικά καλά, και αυτό μόνο καλό είναι. Σε μια χρονιά που το λιγότερο καλό είναι το νέο GOD DETHRONED (καλός δίσκος, μη λέμε ότι θέλουμε), το τελευταίο THANATOS...

[περισσότερα]