MIKE LE POND’S SILENT ASSASSINS - “Whore of Babylon” (Silver Lining Music)

10 Ιουλίου, 2020 - 09:45

O γητευτής του μπάσου, Michael Anthony LePond III (ο τρίτος δηλαδή), είμαι σίγουρος πως δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. SYMPHONY X, ROSS THE BOSS, ETERNITY’S END, HEATHEN’S RAGE, DISTANT THUNDER και πολλές άλλες μπάντες μαρτυρούν όχι μόνο την αξία του, ως μουσικός, αλλά και την ενεργή του φύση. Σταθερά με τον μεγάλο Alan Tecchio (HADES, WATCHTOWER) στο μικρόφωνο και τους Lance Barnewold (ROSS THE BOSS) και Rod Rivera στις κιθάρες, κυκλοφορεί τη νέα, τρίτη δισκογραφική προσπάθεια των MIKE LE POND’S SILENT ASSASSINS και την φορά αυτή, πλαισιώνεται από μερικούς εκλεκτούς προσκεκλημένους: τον Mike Romeo (SYMPHONY X) στο μαντολίνο και στα πλήκτρα, την Sarah Teets (ΜΙΝDMAZE) στο φλάουτο και στη φωνή και τον Michael Pinnella (επίσης των SYMPHONY X) στο πιάνο.

Ποιους ενδιαφέρει αυτό; Καταρχάς όσους ευχαριστήθηκαν το ντεμπούτο του group και το δεύτερο κατά σειρά “Pawn and prophecy”, οι οποίοι αποκλείεται να μείνουν ασυγκίνητοι με το “Whore of Babylon”. Μετά, όλους τους λάτρεις του ποιοτικού power metal. Είναι καλοπαιγμένο, αρτιστικά φτιαγμένο, με εξαιρετικό παίξιμο και εννοείται πολύ καλές ερμηνείες (Tecchio είναι αυτός). Ξεκινά δυναμικά με βέρο USPM (“Dracul son”, “Ides of March”, “Tell tale heart”), αλλάζει ΕΝΤΕΛΩΣ ύφος σε folk metal στο πολύ ενδιαφέρον “Night of the long knives”, καταλαμβάνεται από συναισθηματισμό στην a la HAMMERFALL μπαλάντα “Champion”. Επανέρχεται στο USPM από εκεί και μετά (“Ironborn”, “Lady Bathory”), θυμίζει πολύ ICED EARTH στο υπέροχο ομώνυμο oriental κομμάτι, γίνεται επικό και μεγαλόσχημο στο “Avalon”, ενώ το “Power of steel” είναι ένας φόρος τιμής στους… AC/DC, με το riff του να είναι ίδιο με αυτό του “Hard as a rock”!

Δεν είναι αριστούργημα το “Whore of Babylon”. Είναι όμως ένας καλός δίσκος. Έχει ποικιλία, βιρτουόζικο χαρακτήρα, all-star line up, τραγούδια που σε ωθούν να πατήσεις το repeat και σου δημιουργεί μία αίσθηση πως το αποτέλεσμα βγήκε αβίαστα και σε καλό κλίμα. Ακόμη και η απουσία φυσικών τυμπάνων και ο προγραμματισμός τους από τον Romeo, δεν «χτυπά» άσχημα. Το δισκάκι λοιπόν περνά τις εξετάσεις και εκ των πραγμάτων συγκρίνεται με το επίσης φετινό τελευταίο άλμπουμ του Ross the Boss, το οποίο φυσικά και κατατροπώνει.

 

7/10

Δημήτρης Τσέλλος

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

ACCEPT – “Too mean to die” (Nuclear Blast) (ομαδική κριτική)

8 Ιανουαρίου, 2021 - 19:30 Rockhard

Οι Γερμανοί metallers, ACCEPT, έχουν έτοιμο το 16ο στούντιο άλμπουμ τους, με τίτλο “Too mean to die”, το οποίο πήρε μία μικρή παράταση στην ημερομηνία κυκλοφορίας του για τις 29 Ιανουαρίου, την...

[περισσότερα]

PAIN OF SALVATION – “The perfect element Pt.1 (Anniversary mix 2020)” (Inside Out)

4 Ιανουαρίου, 2021 - 03:45 Φίλιππος Φίλης

Πάνε ήδη είκοσι χρόνια από τη κυκλοφορία του “The perfect element Pt.1” των PAIN OF SALVATION το οποίο για τον γράφοντα είναι όχι μόνο το magnum opus της μπάντας αλλά και ένα από τα πιο ρηξικέλευθα...

[περισσότερα]

BLACK SOUL HORDE – “Land of demise” (Self-financed)

4 Ιανουαρίου, 2021 - 03:45 Γιώργος Κουκουλάκης

Εδώ στο Rock Hard έχουμε πολλούς συναδέλφους που εκτιμούν το κλασικό heavy metal έτσι όπως εκφράστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’80, τόσο στην Ευρώπη και ιδιαίτερα το New Wave of British Heavy...

[περισσότερα]

NECRODEATH - "Neraka" (Sleaszy Rider)

4 Ιανουαρίου, 2021 - 02:00 Γιάννης Σαββίδης

Σήμερα, μεταφερόμαστε στη γείτονα χώρα, Ιταλία κι εστιάζουμε σε μια από τις παλαίμαχες δυνάμεις του Ιταλικού thrash, τους NECRODEATH. Από το “Into the macabre” (1987) και το “Fragments of insanity” (...

[περισσότερα]

ETERNAL IDOL – “Renaissance” (Frontiers)

30 Δεκεμβρίου, 2020 - 03:00 Θοδωρής Μηνιάτης

Εν έτει 2020, δεν σας κρύβω ότι είμαι αρκετά επιφυλακτικός με όποιο album αναγράφει στο press release, τους όρους “European power metal/hard rock/melodic rock/melodic metal/female fronted metal”,...

[περισσότερα]