OUTLOUD – “Virtual Hero Society” (ROAR! Rock Of Angels Records)

14 Σεπτεμβρίου, 2018 - 14:30

Τέταρτο στούντιο άλμπουμ, αισίως, για τους OUTLOUD, το σχήμα που παίζει μελωδικό hard rock, με βάση την Ελλάδα και τον Αμερικάνο τραγουδιστή Chandler Mogel. Κατ’ αρχήν, με τσάκωσε με τον πανέξυπνο τίτλο του, που η ακροστοιχίδα του, παραπέμπει στην εποχή της βιντεοκασέτας (VHS). Οι OUTLOUD, καθοδηγούμενοι από τον συνθετικό οίστρο του Bob Katsionis, που ως συνήθως, έχει αναλάβει την lead κιθάρα και φυσικά τα πλήκτρα, καταφέρνουν να δημιουργήσουν ένα δίσκο που να δείχνει ικανός να τους ανεβάσει επίπεδο.

Χωρίς να υποτιμώ τις προηγούμενες προσπάθειές τους, θεωρώ ότι κάποια στιγμή έφτασαν σε σημείο κορεσμού. Οι καλοδουλεμένες συνθέσεις, έδειχναν να «ταβανιάζουν» κάπου κι από κάποιο σημείο και μετά, ήταν ένα ακόμα καλό hard rock σχήμα, που θα μπορούσε να συνεχίζει να δισκογραφεί στη Frontiers ή την AOR Heaven (απ’ όπου είχαν βγει οι πρώτοι τρεις δίσκοι τους) και να τους ακούει αυστηρά αυτό το κοινό που τις ακολουθεί, με τα καλά και τα κακά του. Στο “Virtual hero society”, νομίζω ότι κάνουν το βήμα παραπάνω. Δεν ξέρω αν θα αποκτήσουν μεγαλύτερο κοινό, διαφοροποιούνται όμως σημαντικά από τις υπόλοιπες μπάντες του είδους.

Θα τολμούσα να πω, ότι η Ελλάδα αποκτά τους δικούς της NIGHT FLIGHT ORCHESTRA. Δηλαδή μέσα στο μελωδικό hard rock τους, υπάρχουν τόσο disco/pop στοιχεία, από τις δεκαετίες του ’70 και του ’80, με μελωδικές γραμμές που 30 χρόνια πριν, θα έκαναν αίσθηση, δημιουργώντας μια διαφορετική αισθητική για τους OUTLOUD. Και κάτι σημαντικό για μένα, ομολογώ ότι δεν έχω υπάρξει ο μεγαλύτερος οπαδός του Chandler Mogel, ιδιαίτερα στις δουλειές τους εκτός OUTLOUD. Στο “VHS”, νομίζω ότι έχει κάνει την καλύτερη δουλειά του ever στα φωνητικά, κάτι που φαίνεται και στο a capella “Fallen love”.

Πολύ δύσκολα οι OUTLOUD, όπως και οποιοδήποτε σχήμα του είδους, θα γίνει arena band, δύσκολα –και με περιορισμούς λόγω καταγωγής- θα φτάσει την όποια αναγνώριση των NIGHT FLIGHT ORCHESTRA (των οποίων οι δύο τελευταίοι δίσκοι είναι διαγαλαξιακού επιπέδου). Αυτό που ξέρω όμως, είναι ότι απόλαυσα πολύ τις ακροάσεις του δίσκου και τραγούδια όπως τα “My promise”, “…and I tried”, “World-go-round”, “We got tonite”, “Borrowed time”, χωρίς να βρίσκω κάποιο ιδιαίτερο “filler”. Το πιο σημαντικό όμως, είναι ότι οι OUTLOUD απέκτησαν ταυτότητα και ήχο που τους διαχωρίζει από τα υπόλοιπα σχήματα του ιδιώματος και στις ημέρες μας, αυτό είναι το πιο σημαντικό και το πιο δύσκολο. Well done!

8,5 / 10

Σάκης Φράγκος 

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

CORNERS OF SANCTUARY – “The Galloping Hordes” (Killer Metal Records)

9 Ιανουαρίου, 2019 - 12:00 Ντίνος Γανίτης

Η νοσταλγία είναι ένα φαινόμενο που επικρατεί στην μουσική που ακούμε τα τελευταία χρόνια. Πολλές μπάντες προσπαθούν να επαναφέρουν στο προσκήνιο μουσικές άλλων δεκαετιών, άλλες καλύτερα, άλλες όχι...

[περισσότερα]

AFTERIMAGE - “Traveler in Crystal Visions” (Steel Gallery)

9 Ιανουαρίου, 2019 - 12:00 Δημήτρης Τσέλλος

Ντεμπούτο για τους AFTERIMAGE από τη Σύρο. Ναι, τη Σύρο. Να λοιπόν που και η νησιωτική Ελλάδα δηλώνει «παρούσα» στα εγχώρια metal δρώμενα, προς απάντηση στις διαρκείς κυκλοφορίες από πλευράς της...

[περισσότερα]

MURDER ANGELS - “Beyond the Dark” (Self - Financed)

8 Ιανουαρίου, 2019 - 15:45 Δημήτρης Τσέλλος

Οι MURDER ANGELS κυκλοφορούν το τρίτο τους πόνημα αυτόν τον καιρό, και δεύτερο full LP, μετά από το δυνατό ομότιτλο ντεμπούτο τους και το καταπληκτικό “The spell” EP. Οι Θεσσαλοί θεωρητικά, αλλά και...

[περισσότερα]

STELIOS GATZIOLIS – “Sphere of Resonance” (self-financed)

8 Ιανουαρίου, 2019 - 12:00 Φίλιππος Φίλης

Στο νέο του EP “Sphere of resonance”, ο Στέλιος Γκατζιόλης προσφέρει ένα μικρό αν και πλήρες δείγμα της δουλειάς του ως κιθαρίστας και συνθέτης. Πρόκειται για τέσσερα κομμάτια μεσαίας διάρκειας που...

[περισσότερα]

SOILWORK – “Verkligheten” (Nuclear Blast)

7 Ιανουαρίου, 2019 - 16:30 Άγγελος Κατσούρας

Ποιος θα το περίμενε κάποτε πριν πολλά χρόνια, το σωτήριον έτος 1998 που ανακάλυπτα τους SOILWORK ότι θα φτάναμε αρχές του 2019 και θα μιλούσαμε για το 11ο παρακαλώ άλμπουμ τους. Αν αυτό δε δείχνει...

[περισσότερα]