Ο Lemmy σε περιοδεία με σπόνσορες φαρμακευτική και ασφαλιστική εταιρία

25 Νοεμβρίου, 2014 - 15:15

Lemmy-Killmister-MotorheadΗ πρόσφατη εμπειρία του θρυλικού Lemmy με την υγεία του και η δημόσια παραδοχή του ότι είναι διαβητικός, οδήγησαν σειρά εταιρών φαρμάκων αλλά και ασφάλειας ζωής και υγείας να τον προσεγγίσουν. Η ανάγκη για «φθηνή» και αξιόπιστη υγειονομική περίθαλψη, του αρχηγού των MOTORHEAD, οδήγησε τον ντράμερ του σχήματος Mikkey Dee στο να αναζητήσει κάποια αξιόπιστη λύση για να τον καλύψει σε συνεργασία με τον μάνατζερ του σχήματος. Το Βρετανικό αλλά και το Αμερικάνικο σύστημα υγείας, χώρας στην οποία κατοικεί εδώ και δεκαετίες ο αειθαλής μπασίστας, προσφέρουν ουσιαστική κάλυψη σε όσους έχουν την άνεση να πληρώνουν, σημαντικές ετήσιες εισφορές.
LemmyyΗ δημοσιοποίηση του προβλήματος υγείας του Lemmy λειτούργησε σαν πόλος έλξης, για αρκετά γνωστά ονόματα γιατρών, που ήθελαν να δείξουν την ροκ προσέγγιση και νοοτροπία τους αλλά και εταιριών που αναζητούσαν τρόπους να αυξήσουν την προώθηση και προσέγγιση τους στο διαβητικό κοινό, που είναι εν δυνάμει το μεγαλύτερο, από τις μοντέρνες ασθένειες. Έτσι ο μάνατζερ των MOTORHEAD δεν δυσκολεύτηκε να εξασφαλίσει την βοήθεια, ειδικών διαβητολόγων, διαιτολόγων αλλά και δωρεάν φάρμακα, μέσω προγραμμάτων δωρεάν χορήγησης φαρμάκων, για ερευνητικούς σκοπούς.
Αυτό που δεν περίμενε κανείς, ήταν η συμφωνία για ένα νέο άλμπουμ, με θέμα την υγεία, τους κινδύνους από αλκοόλ και κακό φαγητό, γενικά τον τρόπο ζωής των ροκ σταρς, από τους MOTORHEAD και γνωστή φαρμακευτική εταιρία. Η εταιρία αυτή, δραστηριοποιείται χρόνια τώρα στο χώρο του διαβήτη και προγράμματα κοινωνικής ευαισθητοποίησης και το πρόσωπο του Lemmy, της έδωσε μια ευκαιρία να ξεφύγει, από το στερεότυπο, του μεσήλικα με διαβήτη, που έχει φθαρεί ως μαρκετίστικη προσέγγιση. Η εταιρία θα συνεισφέρει στα έξοδα ηχογράφησης, το λογότυπό της, θα υπάρχει στο νέο άλμπουμ και σε σειρά διαφημιστικών του σχήματος, μπλουζάκια περιοδείας, μπρελόκ, καπελάκια αλλά και στην συλλεκτική σειρά ινσουλινών (ενέσιμες με τη μορφή πένας), που θα λανσάρει με το λογότυπο Lemmy-pen. Μέχρι να πάρει τις αναγκαίες εγκρίσεις από τις αρμόδιες αρχές (ΕΟΦ-ΕΜΑ-FDA) η εταιρία θα υποστηρίξει τις περιοδείες του σχήματος, ενώ έχει κανονίσει και εμφανίσεις του Lemmy στα πιο μεγάλα πρωινά τηλεοπτικά σόου των ΗΠΑ και Μ. Βρετανίας.
originalΑυτή η κίνηση, είχε σαν αποτέλεσμα την περιοδεία που προγραμματίζεται για τα μέσα του 2015, με τίτλο “Sugar Free” με τους MOTORHEAD, NAZARETH, URIAH HEEP σε σειρά γηροκομείων, νοσοκομείων και οίκων ευγηρίας. Θα περιλαμβάνει ακουστικά σετ και μικρό μέρος με ηλεκτρικό ήχο, για να μην ενοχλείται το ηλικιωμένο κοινό. Παράλληλα θα γίνονται πριν την έναρξη των συναυλιών, μικρές ενημερωτικές καμπάνιες για τον διαβήτη (Lemmy)-Χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια (Dan Mc Cafferty-NAZARETH), καρκίνος (Trevor Bolder- Uriah Ηeep, Lee Kerslake –καρδιά). Θα μοιράζεται υλικό ευαισθητοποίησης και θα δίνεται η ευκαιρία για δωρεάν εξετάσεις, με βάση κληρώσεις με τους αριθμούς των εισιτηρίων.
Την όλη κίνηση χαιρέτησε η Επίτροπος της ΕΕ, για την Υγεία, με ειδική μνεία της, στην ομιλία της, με θέμα, Ευρώπη ένας πληθυσμός που γερνά, νοσώντας, πριν μερικές μέρες στο Ευρωκοινοβούλιο.
Το τελικό σχόλιο ανήκει στον Lemmy, που σχολιάζοντας τις επερχόμενες εξελίξεις, στον συνδυασμό υγείας κ ροκ μουσικής, δήλωσε πίνοντας χυμό κράνμπερι και καπνίζοντας τσιγάρο με φυτικό φιλτράκι,  το “Killed by death” είναι ένα τραγούδι που με εκφράζει, αλλά προσπαθώ να το αναβάλλω όσο μπορώ και η φαρμακευτική εταιρία με βοήθησε ουσιαστικά. Προτιμώ να είμαι ένας ζωντανός γέρικος θρύλος, παρά ένας αιώνιος, νεκρός θρύλος, υπάρχουν ακόμα πολλές γυναίκες που δεν γνώρισα και πολλά μέρη που δεν έχω παίξει».
Για την Ελλάδα, υπάρχουν σχέδια για εμφάνιση στον κήπο του γηροκομείου Αθηνών.

Σχόλια