A Day To Remember... 4/12 [Frank Zappa, Tommy Bolin, Gary Rossington]

4 Δεκεμβρίου, 2017 - 10:45

 

 

 

 

ΟΝΟΜΑ: Frank Vincent Zappa
INSTRUMENT: Πολυοργανίστας
ΗΜ/ΝΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ: 4 Δεκεμβρίου 1993 [52]
ΑΙΤΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ: Καρκίνος του προστάτη
ΗΜ/ΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 21 Δεκεμβρίου 1940
ΠΟΛΗ / ΧΩΡΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: Βαλτιμόρη, Η.Π.Α.
ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΙΞΕΙ: THE MOTHERS OF INVENTION
HIGHLIGHTS: Υπήρξε ένας από τους πιο καταξιωμένους συνθέτες και ένα από τα σπουδαιότερα μυαλά που πέρασαν ποτέ από τη μουσική, αφήνοντας πίσω του μια τεράστια μουσική κληρονομιά.

ΕΙΧΕ ΠΕΙ:

- «Η πληροφορία δεν είναι γνώση. Η γνώση δεν είναι σοφία. Η σοφία δεν είναι αλήθεια. Η αλήθεια δεν είναι ομορφιά. Η ομορφιά δεν είναι αγάπη. Η αγάπη δεν είναι μουσική. Η μουσική είναι η ΚΑΛΥΤΕΡΗ...»

- «Αν κατέληξες να έχεις μια βαρετή και μίζερη ζωή επειδή άκουσες τη μαμά σου, το μπαμπά σου, το δάσκαλό σου, τον παπά ή κάποιον τύπο στην τηλεόραση που σου είπαν τι να κάνεις, τότε ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ

ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: Πέραν της καταγωγής του, που είχε και ελληνικές ρίζες, δεν υπήρξε άλλου είδους σχέση του Zappa με τη χώρα μας.

Εικοσιτέσσερα χρόνια έχουν περάσει από το θάνατο του πιο ανήσυχου και οξυδερκούς μουσικού πνεύματος ίσως, που πέρασε από τη μουσική, του Frank Zappa. Ήρθε στον κόσμο 77 χρόνια πριν, από Σικελό πατέρα με ελληνική και αραβική καταγωγή, ενώ η μητέρα του ήταν μισή Ιταλίδα και μισή Γαλλίδα.Η οικογένεια του ήταν καθολική και συχνά μετακόμιζε, γιατί ο πατέρας του ήταν χημικός και μαθηματικός στην αμυντική βιομηχανία. Το σπίτι τους ήταν κοντά σε ένα οπλοστάσιο όπου αποθήκευαν μια βλαβερή ένωση υγραερίου και γι’ αυτό είχαν μάσκες. Αυτό τον επηρέασε έντονα, κάνοντας αναφορές στα μικρόβια του πολέμου και στην αμυντική βιομηχανία σε ολόκληρο το έργο του. Ως παιδί αρρώσταινε συχνά, υποφέροντας από άσθμα, ωτίτιδες και ιγμορίτιδα για την οποία ένας γιατρός μάλιστα του χορήγησε μικρές ποσότητες από ράδιο, χωρίς να γνωρίζει τους κινδύνους και τα προβλήματα που θα μπορούσε να του προκαλέσει. Πολλές από τις ασθένειες του, οφείλονταν στην έκθεση του στο υγραέριο και όταν η υγεία του επιδεινώθηκε, η οικογένεια άλλαξε τόπο διαμονής. Ο Zappa ως παιδί είχε έντονη την κλίση να γίνει κυρίως ένας τρελός επιστήμονας, παρά μουσικός, περνώντας το χρόνο του κατασκευάζοντας διάφορα αντικείμενα. Φυσιολογικά λοιπόν, ο άνθρωπος που πυροδότησε το ενδιαφέρον του για τη μουσική, ήταν ένας μουσικός με εμφάνιση τρελού επιστήμονα, ο Γάλλος συνθέτης του avant-garde είδους, Edgard Varèse. Έχοντας μετακομίσει στην Καλιφόρνια, ο Zappa είχε μπει στην πρώτη του μπάντα στο σχολείο και ήταν ντράμερ. Οι γονείς του, του αγόρασαν και έναν φωνογράφο που του επέτρεπε να αναπτύξει περισσότερο το ενδιαφέρον του για τη μουσική καθώς και να αρχίσει να φτιάχνει τη δισκογραφική του συλλογή. Αρχικά αγόραζε R&B singles και ασχολούνταν πολύ με ήχους από κρουστά. Στα 12 είχε ένα τύμπανο με το οποίο άρχισε να μαθαίνει τα βασικά, ενώ το ενδιαφέρον του επεκτάθηκε πολύ στην κλασσική μουσική. Το 1956, η οικογένεια βρισκόταν στο Lancaster, όπου ο Zappa άρχισε να παίζει ντραμς για τους The Blackouts, ενώ παράλληλα ξεκίνησε να του κεντρίζει την προσοχή η κιθάρα. Στα 17 του είχε αποκτήσει μία και αφιερώνοντας αρκετό χρόνο, ανέπτυξε ένα δικό του στυλ παιξίματος. Δύο χρόνια μετά, άφησε το πατρικό του και πήγε να ζήσει σε ένα μικρό διαμέρισμα στο Los Angeles. Γνώρισε την Kathryn J. "Kay" Sherman και το Δεκέμβρη του 1960 παντρεύτηκαν, ο γάμος τους όμως δεν κράτησε πολύ. Τον πρώτο καιρό ζούσε ως μουσικός και συνθέτης και έκανε εμφανίσεις σε νυχτερινά κέντρα διασκέδασης, ενώ έβγαλε παραπάνω χρήματα, γράφοντας τη μουσική για δύο ταινίες χαμηλού κόστους. Το 1964 ανέλαβε το στούντιο του παραγωγού Paul Buff με τον οποίο συνεργαζόταν, το μετονόμασε σε Studio Z. Την ίδια χρονιά ήταν που ανέπτυξε και την αντιεξουσιαστική του στάση, όταν καταδικάστηκε σε φυλάκιση έξι μηνών με αναστολή, με την κατηγορία διάπραξης πορνογραφίας, απόφαση άδικη, που κόστισε στο μουσικό την απώλεια πολλών ηχογραφήσεων με αποτέλεσμα να αδυνατεί να πληρώσει το ενοίκιο για το στούντιο και να εκδιωχθεί. Η συνέχεια τον βρήκε στους SOUL GIANTS, που με το πέρασμα δύο ετών, εξελίχθηκαν αρχικά στους MOTHERS για να γίνουν τελικά οι THE MOTHERS OF INVENTION, που έπαιζαν κομμάτια γραμμένα από τον ίδιο. Η μπάντα υπέγραψε συμβόλαιο με δισκογραφική και με παραγωγό τον Tom Wilson, ηχογράφησε το πρώτο της άλμπουμ το 1966, το “Freak Out!”, μια δουλειά με πολλά πειραματικά στοιχεία, που τον καθιέρωσε ως τη νέα φωνή της ροκ. Κατά τη διάρκεια των ηχογραφήσεων, ο Zappa μετακόμισε σε ένα σπίτι στο Laurel Canyon, με τη φίλη του Pamela Zarubica, που εμφανίζεται και στο δίσκο.

Το σπίτι τους ήταν τόπος συνεστίασης και διαμονής για πολλούς μουσικούς του LA, παρά την αποδοκιμασία του Zappa για την παράνομη χρήση ναρκωτικών που έκαναν. Μετά την περιοδεία του, γνώρισε την Adelaide Gail Sloatman, την ερωτεύτηκε αμέσως και εκείνη μετακόμισε στο σπίτι του. Παντρεύτηκαν το 1967, έκαναν τέσσερα παιδιά και έμειναν μαζί μέχρι το θάνατό του. Στα επόμενα άλμπουμ που κυκλοφόρησε, επέκτεινε τα μουσικά και στιχουργικά θέματα του ντεμπούτου του. Στο λυρικό περιεχόμενο των τραγουδιών του, πολλές φορές ήταν επικριτικός για τους συμβιβασμούς της αμερικανικής κοινωνίας και υπήρχε έντονο το σατιρικό στοιχείο. Το συγκρότημα με τον καιρό σημείωνε όλο και μεγαλύτερη φήμη, έχοντας μια περισσότερο ορχηστρική jazz – rock κατεύθυνση, κάνοντας επίσης εμφανίσεις και στη Νέα Υόρκη για δύο χρόνια, δεν τα κατάφερναν όμως από οικονομικής άποψης. Η σύνθεση τους είχε επεκταθεί ιδιαίτερα από τον μουσικό, αποτελούμενη από εννέα άτομα. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, είχε προχωρήσει στη διάλυση τους. Προς το τέλος του 1970 όμως, σχημάτισε μια νέα εκδοχή τους, κυκλοφορώντας έναν ακόμη δίσκο και συνθέτοντας ένα διπλό άλμπουμ, soundtrack για την ταινία “200 Motels”. Η χρονιά που ακολούθησε, σημαδεύτηκε από δύο ατυχή περιστατικά. Στο πρώτο, ενώ η μπάντα έπαιζε, κάποιος θεατής πέταξε μια φωτοβολίδα, με αποτέλεσμα να καεί το καζίνο που έπαιζαν και μαζί όλος ο εξοπλισμός τους. Μια εβδομάδα μετά, στο Rainbow Theatre, με νοικιασμένο εξοπλισμό, ένας μανιακός θεατής, πέταξε τον μουσικό από τη σκηνή, προκαλώντας του πολύ σοβαρά τραύματα και αναγκάζοντας τον για μεγάλο διάστημα να χρησιμοποιεί αναπηρική καρέκλα. Ενώ ανάρρωνε, κυκλοφόρησε αρκετά άλμπουμ, μεταξύ των οποίων δύο σε καθαρά jazz κατεύθυνση, για να συνεχίσει με μια σειρά δίσκων, μεταξύ των οποίων και το “Over-nite Sensation”, έναν από τα εμπορικότερους του καλλιτέχνη. Η δύση της δεκαετίας των ’70 τον ήθελε να κάνει ηχογραφήσεις ως ανεξάρτητος μουσικός και είχε ένα μεγάλο, πιστό ακροατήριο που τον λάτρευε για το χιούμορ και την πολυπλοκότητα της μουσικής του. Πολλές δουλειές του, είδαν το φως στα 80’s και μάλιστα το “Ship Arriving Too Late to Save a Drowning Witch” του 1982, περιείχε το πιο πετυχημένο του single με τίτλο “Valley Girl”, που του έδωσε υποψηφιότητα για βραβείο Grammy και έφτασε στην 32η θέση του Billboard. Μετά από ένα διάλειμμα, επέστρεψε και μεγάλο μέρος της νεότερης δουλειάς του χαρακτηρίστηκε από την χρήση τόσο του ψηφιακού σινθεσάιζερ Synclavier ως εργαλείου σύνθεσης και εκτέλεσης, όσο και τεχνικών στο στούντιο για την παραγωγή συγκεκριμένων εφέ. Η δουλειά του πολιτικοποιήθηκε ακόμη περισσότερο και άρχισε να σατιρίζει την άνοδο των ευαγγελιστών της τηλεόρασης στην Αμερική, καθώς και του ρεπουμπλικανικού κόμματος. Στις 19 Σεπτεμβρίου του 1985,κατέθεσε στην Επιτροπή Εμπορίου, Τεχνολογίας και Μεταφορών της Γερουσίας των Η.Π.Α. κατά του Parents Music Resource Center (PMRC), μιας οργάνωσης λογοκρισίας μουσικής που είχε ιδρύσει η Tipper Gore, σύζυγος του Al Gore, και στην οποία μέλη ήταν και άλλες σύζυγοι πολιτικών, συμπεριλαμβανομένων και πέντε συζύγων μελών της Επιτροπής. Εκεί ανέφερε: « Η πρόταση του PMRC είναι μια ανόητη σύλληψη που δεν καταφέρνει να προσφέρει κάποιο πραγματικό όφελος στα παιδιά, περιορίζει τις ελευθερίες των ανθρώπων που δεν είναι παιδιά και υπόσχεται να κρατά τα δικαστήρια απασχολημένα για χρόνια, καθώς αυτά θα προσπαθούν να βρουν μια λύση στα προβλήματα ερμηνείας και εφαρμογής που είναι έμφυτα σε αυτήΕξ όσων νομικών γνωρίζω, στις αποφάσεις που έχουν σχέση με την Πρώτη Τροποποίηση (First Amendment) προτιμάται η λιγότερο περιοριστική εναλλακτική λύση. Σ’ αυτό το πλαίσιο, τα αιτήματα του PMRC ισοδυναμούν με την αντιμετώπιση της πιτυρίδας δια αποκεφαλισμού». Περίπου το 1986, ο Zappa κέρδισε τα δικαιώματα για τα παλιά άλμπουμ του και άρχισε να τα επανεκδίδει, στην αρχή μόνος του και μετά από την Rykodisc CD label. Ακόμη, έγραψε την αυτοβιογραφία του και ξεκίνησε για μια παγκόσμια περιοδεία το 1988, την τελευταία του υπό την μορφή ροκ σχήματος, με ένα δωδεκαμελές συγκρότημα που φημολογείται ότι είχε ρεπερτόριο μεγαλύτερο των 100 τραγουδιών (τα περισσότερα του ίδιου του Zappa), το οποίο όμως διαλύθηκε με έντονους διαπληκτισμούς πριν ολοκληρωθεί η περιοδεία. Στα τέλη του 1991, επιβεβαιώθηκε ότι ο μεγάλος μουσικός έπασχε από σοβαρή μορφή καρκίνου του προστάτη. Τελικά, έχασε τη μάχη, ένα χρόνο μετά, σε ηλικία 52 ετών. Κηδεύτηκε στο νεκροταφείο Westwood Village Memorial Park Cemetery, της Καλιφόρνια. Η μουσική του, έχει επηρεάσει αναρίθμητους μουσικούς, συγκροτήματα και ορχήστρες από διάφορα μουσικά είδη. Καλλιτέχνες της ροκ όπως οι Alice Cooper, Primus και Fee Waybill of The Tubes, τον θεωρούν βασική τους επιρροή, όπως και ονόματα της progressive rock. Ονόματα επίσης, από τη heavy metal και hard rock, όπως οι BLACK SABBATH, Mike Portnoy, Steve Vai και SYSTEM OF A DOWN θεωρούν το Zappa σοβαρή επιρροή τους.

 
Did you know that:

- Χαρακτήριζε όσους ήταν στα ναρκωτικά «μαλάκες σε δράση» και μολονότι δοκίμασε κάνναβη λίγες φορές, δε βρήκε ευχαρίστηση. Ήταν καπνιστής για την περισσότερη ζωή του και αντίθετος με τις αντικαπνιστικές καμπάνιες.

- Η ταινία “200 Motels”γυρίστηκε σε βίντεο σε μόλις 7 ημέρες με μικρό προϋπολογισμό (679.000 δολάρια) και θεωρείται σημαντικό "πολυμεσικό" έργο, αφού αποτέλεσε πρότυπο του είδους και καθιέρωσε την μορφή των περισσότερων βιντεοκλίπ για ροκ μουσική. Περιγράφει τη ζωή ενός συγκροτήματος ροκ σε περιοδεία και ο τίτλος αναφέρεται στον αριθμό των μοτέλ που διανυκτέρευσε η μπάντα του Zappa.

 

 

 

 

ΟΝΟΜΑ: Thomas Richard Bolin [Tommy Bolin]
INSTRUMENT: Κιθάρα
ΗΜ/ΝΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ: 4 Δεκεμβρίου 1976 [25]
ΑΙΤΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ: Υπερβολική δόση ναρκωτικών
ΗΜ/ΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 1 Αυγούστου 1951
ΠΟΛΗ / ΧΩΡΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: Iowa, Η.Π.Α.
ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΙΞΕΙ: DEEP PURPLE, ZEPHYR, ENERGY
HIGHLIGHTS: Η ταχύτητα με την οποία κατάφερε να κερδίσει την αναγνώριση, δείγμα του ταλέντου και της ικανότητάς του. Φυσικά και το γεγονός ότι επιλέχθηκε ως αντικαταστάτης του Ritchie Blackmore στους DEEP PURPLE.
ΕΙΧΕ ΠΕΙ: «Πολλές φορές εύχομαι να είχα μάθει να διαβάζω. Αλλά είμαι πολύ ανυπόμονος. Συνήθως προσπαθούσα να δοκιμάζω κάτι και να κάνω μεγάλα άλματα. Τώρα έχω συνειδητοποιήσει ότι καλύτερο είναι να γίνονται τα πράγματα βήμα – βήμα.»
ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: Έφυγε πάρα πολύ νωρίς για να προλάβουν να υπάρξουν.

Έφυγε τη στιγμή που η καταξίωση και η αναγνώριση στο πρόσωπο του άρχισε να παίρνει σημαντικές διαστάσεις, λίγο πριν ενδεχομένως αναδειχθεί σε έναν σπουδαίο κιθαρίστα του χώρου. Ο Tommy Bolin, μπορεί να έγινε περισσότερο γνωστός σε παγκόσμιο επίπεδο, ως ο αντικαταστάτης του Ritchie Blackmore στους RAINBOW, είχε όμως αρκετές σημαντικές στιγμές στο ενεργητικό του, πριν απ’ αυτό. Είχε παρατήσει το σχολείο απ’ τα 16 του χρόνια για να μετακομίσει στο Denver και να κυνηγήσει το όνειρο για μια καριέρα στη μουσική. Φόρμαρε τους ZEPHYR, ηχογράφησε τα δύο απ’ τα τρία άλμπουμ τους και είχε την τύχη να περιοδεύσει και να μάθει πλάι στον μεγάλο μπλουζίστα, Albert King ,για έναν χρόνο. Συνέχισε στην jazz – rock σκηνή νέας Υόρκης το 1973 και ανέπτυξε τόση φήμη σε τοπικό επίπεδο, όση του χρειαζόταν για να ηχογραφήσει με τον σπουδαίο Billy Cobham αλλά και να ξεκινήσει σόλο καριέρα, κυκλοφορώντας το πρώτο του προσωπικό άλμπουμ. Ήταν ένα ανερχόμενο ταλέντο που είχε κερδίσει τις εντυπώσεις και έχαιρε μεγάλης αναγνώρισης. Απόδειξη η συμμετοχή καταξιωμένων μουσικών ιδίως στην πρώτη δουλειά του, όπως οι Phil Collins, Glenn Hughes, Jeff Porcaro κ.α. Μερικούς μήνες αργότερα, ο Joe Walsh, θα τον σύστηνε για τη θέση του κιθαρίστα στους JAMES GANG. O Bolin στον ένα χρόνο παραμονής του θα ηχογραφούσε δύο άλμπουμ τους και τελικά το καλοκαίρι του 1975, θα γινόταν ο αντικαταστάτης του Blackmore στους DEEP PURPLE, συνυπογράφοντας επτά από τα κομμάτια του “Come taste the band”. Έχοντας ανοίξει για τα καλά πλέον τα φτερά του, συνέχισε αμέσως με τη δεύτερη προσωπική του δουλειά, το “Private Eyes”, για το οποίο ξεκίνησε περιοδεία με τους Jeff Beck και Peter Frampton. Λίγες ώρες μετά το τελευταίο σόου του, το βράδυ της 3ης Δεκεμβρίου του 1976, θα βρισκόταν νεκρός μετά από υπερβολική δόση ηρωίνης σε συνδυασμό με άλλες ουσίες, όπως αλκοόλ, κοκαΐνη και βαρβιτουρικά. Όλοι είχαν να λένε για την τεχνική του ικανότητα και το ποικιλόμορφο παίξιμό του, που με άνεση κινούνταν μεταξύ του hard rock, του jazz, fusion και blues. Και ήταν μόλις 25 ετών!

Did you know that:

- Η ενασχόληση του με τη μουσική, ξεκίνησε μαθαίνοντας τύμπανα για δύο χρόνια, συνέχισε με πλήκτρα για άλλον ενάμιση και κατέληξε στην κιθάρα.

 

 

 

 

ΟΝΟΜΑ: Gary Robert Rossington
INSTRUMENT: Κιθάρα
ΗΜ/ΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 4 Δεκεμβρίου 1951 [64]
ΠΟΛΗ / ΧΩΡΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: Florida, Η.Π.Α.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Είναι παντρεμένος και έχει δύο κόρες.
ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ: LYNYRD SKYNYRD, τους THE ROSSINGTON – COLLINS BAND
HIGHLIGHTS: Προφανώς το ότι παρά τους πολλαπλούς τραυματισμός του και τη σοβαρή ζημιά που έπαθε μετά το αεροπορικό δυστύχημα, κατάφερε να σταθεί στα πόδια του και να συνεχίσει την καριέρα του.
ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: Οι Έλληνες φαν των LYNYRD SKYNYRD είχαν την ευκαιρία να τους απολαύσουν για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 2012, φυσικά με τον Rossington στη σύνθεσή τους.

Θα μπορούσε να είναι ο πρωταγωνιστής μιας ταινίας με τίτλο «Ο επιζών». Όχι μόνο γιατί ήταν μέσα στους επιζήσαντες από το τραγικό αεροπορικό δυστύχημα της 20ης Οκτωβρίου του 1977 αλλά και γιατί κατάφερε να τη βγάλει καθαρή και ένα χρόνο νωρίτερα, όταν το καινούριο του Ford Torino, προσέκρουσε σε μια βελανιδιά, αποτέλεσμα οδήγησης υπό την επήρεια ναρκωτικών και αλκοόλ. Ο Gary Rossington, μπορεί να πέρασε πολλά, τα κατάφερε όμως και σήμερα εξακολουθεί να φέρει τον τίτλο του κιθαρίστα και ιδρυτικού μέλους των LYNYRD SKYNYRD, όντας ο μοναδικός που έχει απομείνει από τα αρχικά μέλη της μπάντας. Ήταν αυτός που μαζί με τους Ronnie Van Zant και Allen Collins, ίδρυσαν την πρωταρχική μορφή των LYNYRD SKYNYRD, τους THE NOBLE FIVE, το 1964, όταν ήταν ακόμα έφηβοι. Γεύτηκε μαζί με τους υπόλοιπους την επιτυχία και τη διεθνή αναγνώριση από τις αρχές του 1973 με την κυκλοφορία του ντεμπούτου τους και τέσσερα χρόνια αργότερα την απόλυτη ανατροπή και την απελπισία, χάνοντας τους δύο στενούς συνεργάτες του και κυρίως, βγαίνοντας ζωντανός μεν, αλλά σοβαρά τραυματισμένος από την συντριβή του Convair CV-300, έξω από το Gillsburg του Mississippi. Προσπάθησε πολύ προκειμένου να επανέλθει και να ξαναπαίξει επί σκηνής, έχοντας σπάσει τα δυο του χέρια, τα πόδια, τους αστράγαλους και τη λεκάνη του. Μάλιστα στο ένα χέρι και το ένα πόδι του έχει σίδερα. Επιπλεόν, στα χρόνια που ακολούθησαν χρόνια χρειάστηκε να παλέψει με το σοβαρό εθισμό του από τα ναρκωτικά, κυρίως λόγω της μεγάλης του εξάρτησης από τα φάρμακα που έπαιρνε μετά το δυστύχημα. Παρ’ όλα αυτά συνέχισε με τους SKYNYRD, έχοντας καθήκοντα lead και rhythm κιθαρίστα, προσφέροντας συνθετικά, ηχογραφώντας και περιοδεύοντας. Μάλιστα δεν περιορίστηκε σε αυτούς και το 1980, μαζί με τον Allen Collins, ίδρυσαν τους THE ROSSINGTON – COLLINS BAND, κυκλοφορώντας δύο άλμπουμ, διαλύθηκαν όμως δύο χρόνια μετά, μετά το θάνατο της γυναίκας του Collin.

Did you know that:

- Η πρώτη του κιθάρα, ήταν μια Gibson Les Paul που αγόρασε από μια γυναίκα την οποία ο φίλος της εγκατέλειψε, αφήνοντας πίσω την κιθάρα του. Ο Rossington την ονόμασε "Berneice" στη μνήμη της μητέρας του με την οποία ήταν πολύ δεμένος.

- Η γνωστή επιτυχία των SKYNYRD, "That Smell" είναι βασισμένη έντονα στο περιστατικό του αυτοκινητιστικού ατυχήματος του Rossington.

 

Χαρά Νέτη & Παναγιώτης "The Unknown Force" Γιώτας

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

A Day To Remember... 30/11 [MANILLA ROAD]

30 Νοεμβρίου, 2017 - 10:00 Δημήτρης Τσέλλος

  ΟΝΟΜΑ ΑΛΜΠΟΥΜ: “Mystification” - MANILLA ROAD ΕΤΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: 1987 ΕΤΑΙΡΕΙΑ: Black Dragon Records ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ: Mark Shelton - Paul Zaleski ΣΥΝΘΕΣΗ ΜΠΑΝΤΑΣ: Φωνητικά / κιθάρες: Mark...

[περισσότερα]

A Day To Remember... 30/11 [SANCTUARY]

30 Νοεμβρίου, 2017 - 10:00 Ντίνος Γανίτης

            ΟΝΟΜΑ AΛΜΠΟΥM: “Refuged denied” – SANCTUARY ΕΤΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: 1987 ΕΤΑΙΡΙΑ: Epic Records ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ: Dave Mustaine – Paul Lani...

[περισσότερα]

A Day To Remember... 30/11 [DOKKEN]

30 Νοεμβρίου, 2017 - 09:45 Ντίνος Γανίτης

        ΟΝΟΜΑ AΛΜΠΟΥM: “Back for the attack” – DOKKEN ΕΤΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: 1987 ΕΤΑΙΡΙΑ: Elektra ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ: Neil Kernon ΣΥΝΘΕΣΗ ΜΠΑΝΤΑΣ: Φωνητικά – Don...

[περισσότερα]

A Day To Remember... 29/11 [WISHBONE ASH]

29 Νοεμβρίου, 2017 - 10:45 Ντίνος Γανίτης

    ΟΝΟΜΑ AΛΜΠΟΥM: “Front page news” – WISHBONE ASH ΕΤΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: 1977 ΕΤΑΙΡΙΑ: MCA ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ: Ron Albert – Howard Albert ΣΥΝΘΕΣΗ ΜΠΑΝΤΑΣ: Φωνητικά – Martin Turner ...

[περισσότερα]

A Day To Remember... 29/11 [Andy LaRocque, Mike DiMeo]

29 Νοεμβρίου, 2017 - 10:00 Χαρά Νέτη

          ΟΝΟΜΑ:  Anders Allhage [Andy LaRocque] INSTRUMENT: Κιθάρα, πλήκτρα ΗΜ/ΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 29 Νοεμβρίου 1962 [55] ΠΟΛΗ / ΧΩΡΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: Γκέτεμποργκ...

[περισσότερα]