DOOMOCRACY – “The End is Written” (Steel Gallery)

31 Οκτωβρίου, 2014 - 14:30

Δεν αποτελεί κοινό μυστικό πως εδώ και κάποια χρόνια, το doom metal έχει μπει για τα καλά στα ακούσματα του Έλληνα οπαδού του σκληρού ήχου. Βέβαια, για να είμαστε ακριβοδίκαιοι (ως οφείλουμε), αυτό που φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού πως έλκει τον κόσμο είναι η πιο ροκ μορφή του ιδιώματος ή αν προτιμάτε καλύτερα, ο Αμερικανικός ήχος. Περισσότερο PENTAGRAM, TROUBLE παρά SOLSTICE για παράδειγμα. Υπάρχουν οι σταθερές αξίες (CANDLEMASS, SOLITUDE AETURNUS) αλλά –και το γράφω με αφάνταστη λύπη- το επικό παρακλάδι του doom, αποτελεί αντικείμενο συζήτησης σε λιγοστούς “πωρωμένους”, αν μου επιτραπεί η έκφραση. Σε αυτούς, λοιπόν, έχουμε να προτείνουμε έχοντας πλήρη επίγνωση όσων ακολουθούν, ένα από τα πιο ποιοτικά και ελπιδοφόρα σχήματα, που τυγχάνει μάλιστα να είναι από τα μέρη μας και συγκεκριμένα από το Ηράκλειο Κρήτης. Oι DOOMOCRACY ξεκίνησαν το μοναχικό τους ταξίδι το 2011, χρειάστηκε όμως να περιμένουμε μέχρι το φθινόπωρο του 2014 προκειμένου να έχουμε στα χέρια μας την πρώτη τους ολοκληρωμένη δουλειά με τίτλο “The end is written”. Τα πρώτα δείγματα που είχαν διαρρεύσει στο διαδίκτυο ήταν άκρως ελπιδοφόρα, τολμώ να πω, όμως, πως δύσκολα θα μπορούσα να προβλέψω πως το ντεμπούτο της πεντάδας θα περιέχει τόσο προσεγμένο και καλοδουλεμένο υλικό.

Διαθέτοντας εξαιρετική παραγωγή, μίξη και mastering από σεβαστά ονόματα του χώρου που έχουν δουλέψει με σχήματα όπως οι MEMENTO MORI, MORGANA LE FAY, EVERGREY, ENTOMBED, IN FLAMES μεταξύ πολλών άλλων. Οκτώ κομμάτια, πιστά στην παράδοση των μεγάλων SOLITUDE AETURNUS (κυρίως), που δεν παραλείπουν ν’ αναφέρουν την λατρεία τους στους CANDLEMASS και MEMENTO MORI αλλά που σε τελική ανάλυση, σου δίνεται η αίσθηση πως έχουν τα κότσια να βασιστούν στις δικές τους συνθετικές δυνατότητες και όχι στο θεάρεστο έργο των επιρροών τους. Μεγάλη υπόθεση να μπορείς να αφομοιώσεις τις επιδράσεις που έχεις δεχτεί ως οπαδός και μετέπειτα ως μουσικός, χωρίς να γίνεσαι καρικατούρα. Όμορφα, εκφραστικά φωνητικά, κιθάρες που “κεντάνε” με ριφς και solos που δίνουν άλλο αέρα στα κομμάτια, rhythm section στο ίδο μήκος κύματος και τα “Faceless”, “Doormacht (Der apokalyptische untergang)”, “The end is written”, “Sins”, να ξεχωρίζουν μετά από αρκετά ακούσματα. Εξαιρεική δουλειά έχει γίνει και στο lay out/artwork του CD, μπράβο στα παιδιά που έχουν πάρει πολύ σοβαρά όχι μόνο το ηχητικό κομμάτι αλλά κι αυτό του promotion! Καλή τύχη μέσα από την καρδιά μου σε ότι κάνουν και περιμένω με ανυπομονησία να τους απολαύσω και σε κάποια ζωντανή τους εμφάνιση στην Αθήνα! Doom on!

7.5/10

Γρηγόρης Μπαξεβανίδης

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

JONATHAN DAVIS – “Black Labyrinth” (Sumerian Records)

5 Ιουνίου, 2018 - 16:30 Σάκης Φράγκος

Οι KORN ανέκαθεν ήταν ένα σχήμα που δεν φοβόταν να πειραματιστεί ακόμα και με φαινομενικά εντελώς ετερόκλητα ιδιώματα. Πολλοί τους θεωρούν υπερτιμημένους, εγώ αυτό που ξέρω όμως, χωρίς να έχω υπάρξει...

[περισσότερα]

KOBRA AND THE LOTUS – “Prevail II” (Napalm)

5 Ιουνίου, 2018 - 16:30 Στέλιος Μπασμπαγιάννης

Ακούγοντας αυτό το άλμπουμ, έψαξα να βρω την ταυτότητά μου και κάποιο λογαριασμό ΔΕΚΟ, για να επιβεβαιώσω το όνομά μου. Το σχήμα ειδικεύεται στο FFM (female fronted metal)  όπως το όρισαν οι...

[περισσότερα]

STORMWITCH - “Bound to the Witch” (Massacre Records)

5 Ιουνίου, 2018 - 16:30 Δημήτρης Τσέλλος

STORMWITCH. Συγκρότημα από αυτά που θα ονομάζαμε «ταυτόσημα» του όρου «Γερμανικό heavy metal». Το occult alter ego των RUNNING WILD. “The Masters of Black Romantic” όπως τους περιγράφουν οι ίδιοι οι...

[περισσότερα]

SHINEDOWN – “Attention, Attention” (Atlantic)

5 Ιουνίου, 2018 - 16:30 Σάκης Φράγκος

Εννοείται πως δεν μπορώ να ξεχάσω με τίποτα το κόλλημα που είχα φάει με το “Sound of madness” των SHINEDOWN, το καλοκαίρι του 2008 που είχε κυκλοφορήσει. Απόλυτος hard rock, alternative rock, όπως-...

[περισσότερα]

GHOST - “Prequelle” (Loma Vista)

4 Ιουνίου, 2018 - 02:30 Γιώργος Κόης

Το “Meliora” σήκωσε πολύ σκόνη τριγύρω του και η ιστορία έδειξε ότι είναι το «δεκάρι» των GHOST. Από τότε μέχρι και σήμερα εκτόξευσε τη μπάντα σε δυσθεώρητα ύψη κι έτσι με το “Prequelle” έπρεπε να...

[περισσότερα]